Vliv projektu "Škola pro všechny" na postoje žáků středních škol
Show simple item record
dc.contributor.advisor |
Hladík, Jakub
|
|
dc.contributor.author |
Krystýn, Miroslav
|
|
dc.date.accessioned |
2016-11-20T23:35:41Z |
|
dc.date.available |
2016-11-20T23:35:41Z |
|
dc.date.issued |
2015-12-01 |
|
dc.identifier |
Elektronický archiv Knihovny UTB |
|
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10563/37154
|
|
dc.description.abstract |
Cílem této práce je posouzení vlivu projektu "Škola pro všechny" aplikovaného na VPŠ a SPŠ MV v Holešově na studenty středních škol. Pro řešení problému byl využit kvantitativní výzkum realizovaný formou dvoufaktorového sémantického diferenciálu. Výzkumem byly posuzovány postoje studentů k předem vybraným pojmům. Vyhodnocením výzkumu bylo potvrzeno, že multikulturní projekt "Škola pro všechny" má vliv na studenty středních škol. |
|
dc.format |
68 s. (80184 znaků) |
|
dc.language.iso |
cs |
|
dc.publisher |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně |
|
dc.rights |
Bez omezení |
|
dc.subject |
Multikultura
|
cs |
dc.subject |
multikulturní výchova
|
cs |
dc.subject |
multikulturní projekty
|
cs |
dc.subject |
předsudky
|
cs |
dc.subject |
stereotypy
|
cs |
dc.subject |
postoje
|
cs |
dc.subject |
studenti středních škol
|
cs |
dc.subject |
Multiculture
|
en |
dc.subject |
multicultural education
|
en |
dc.subject |
multicultural projects
|
en |
dc.subject |
prejudices
|
en |
dc.subject |
stereotypes
|
en |
dc.subject |
attitudes
|
en |
dc.subject |
secondary school students
|
en |
dc.title |
Vliv projektu "Škola pro všechny" na postoje žáků středních škol |
|
dc.title.alternative |
The Influence of the Project "School for Everyone" on Secondary School Students' Attitudes |
|
dc.type |
diplomová práce |
cs |
dc.contributor.referee |
Andrysová, Pavla |
|
dc.date.accepted |
2016-05-26 |
|
dc.description.abstract-translated |
The aim of this thesis is to assess an impact of the project "School for All" applied in the Police College and Secondary Police School of the Ministry of the Interior in Holesov on secondary police school students. The quantitative research was conducted in the form of two-factor semantic differential to solve the problem. The research evaluated the stu-dents' attitudes towards pre-selected terms. The results of the research confirmed that the multicultural project "School for All" has an impact on secondary police school students. |
|
dc.description.department |
Ústav pedagogických věd |
|
dc.thesis.degree-discipline |
Sociální pedagogika |
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Social pedagogy |
en |
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta humanitních studií |
cs |
dc.thesis.degree-grantor |
Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Humanities |
en |
dc.thesis.degree-name |
Mgr. |
|
dc.thesis.degree-program |
Specializace v pedagogice |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Specialization in Pedagogy |
en |
dc.identifier.stag |
41631
|
|
utb.result.grade |
B |
|
dc.date.submitted |
2016-04-14 |
|
local.subject |
středoškolští studenti
|
cs |
local.subject |
názory a postoje
|
cs |
local.subject |
Holešov (Česko)
|
cs |
local.subject |
secondary school students
|
en |
local.subject |
views and attitudes
|
en |
local.subject |
Holešov (Czechia)
|
en |
Files in this item
This item appears in the following Collection(s)
Show simple item record
Search DSpace
Browse
-
All of DSpace
-
This Collection
My Account