1. Teoretická část: Dramaturgie tanečních filmů 2. Praktická část: Audiovizuální dílo nebo tematický soubor audiovizuálních děl, délka minimálně 10 min., střihová skladba
Show simple item record
dc.contributor.advisor |
Labík, Ludovít
|
|
dc.contributor.author |
Krcha, Daniel
|
|
dc.date.accessioned |
2016-11-20T23:35:35Z |
|
dc.date.available |
2016-11-20T23:35:35Z |
|
dc.date.issued |
2015-12-01 |
|
dc.identifier |
Elektronický archiv Knihovny UTB |
|
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10563/37100
|
|
dc.description.abstract |
Tato bakalářská práce se zabývá dramaturgií a analýzou tanečních filmů. Nejprve uvede příklady užití tance ve filmu z hlediska historie kinematografie, dále bude analyzovat vy-brané taneční filmy a v nich použité prvky a metody, kterými jsou tvořeny. Nakonec se bude snažit analyzované metody a části filmů vzájemně porovnávat a dojít k východisku, jak by měl vypadat moderní taneční film, který by dosáhl diváckého úspěchu a nemířil pouze k určité cílové skupině lidí. |
|
dc.format |
48 s. (59 815 znaků) |
|
dc.language.iso |
cs |
|
dc.publisher |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně |
|
dc.rights |
Bez omezení |
|
dc.subject |
tanec
|
cs |
dc.subject |
taneční film
|
cs |
dc.subject |
analýza
|
cs |
dc.subject |
dramaturgie
|
cs |
dc.subject |
filmová struktura
|
cs |
dc.subject |
dance
|
en |
dc.subject |
dance film
|
en |
dc.subject |
analysis
|
en |
dc.subject |
dramatics
|
en |
dc.subject |
film structure
|
en |
dc.title |
1. Teoretická část: Dramaturgie tanečních filmů 2. Praktická část: Audiovizuální dílo nebo tematický soubor audiovizuálních děl, délka minimálně 10 min., střihová skladba |
|
dc.title.alternative |
1. Theoretical part: Dramaturgy of Dance Films 2. Practical part: Audiovisual Work or Thematic Set of Audiovisual Works. Length at Least 10 mins, Editing |
|
dc.type |
bakalářská práce |
cs |
dc.contributor.referee |
Nemeškal, Libor |
|
dc.date.accepted |
2016-06-07 |
|
dc.description.abstract-translated |
This Bachelor's work applies to dramatics and the analysis of dance films. First it will in-troduce examples of the use of dance from the viewpoint of the history of cinematography. Then it will focus on the chosen dance films and the elements and methods they use and consist of. At the end it will try to compare the analysed methods with the parts of the films and then conclude with what a successful modern dance film should look like from the viewers perspective and not just a targeted group of people. |
|
dc.description.department |
Ateliér Audiovize |
|
dc.thesis.degree-discipline |
Audiovizuální tvorba - Střihová skladba |
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Audiovisual Arts - Film Editing |
en |
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací |
cs |
dc.thesis.degree-grantor |
Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Multimedia Communications |
en |
dc.thesis.degree-name |
BcA. |
|
dc.thesis.degree-program |
Teorie a praxe audiovizuální tvorby |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Theory and Practice of Audiovisual Arts |
en |
dc.identifier.stag |
41550
|
|
utb.result.grade |
B |
|
dc.date.submitted |
2016-05-10 |
|
Files in this item
This item appears in the following Collection(s)
Show simple item record
Search DSpace
Browse
-
All of DSpace
-
This Collection
My Account