Vliv interní komunikace na prosperitu a výkonnost firem

DSpace Repository

Language: English čeština 

Vliv interní komunikace na prosperitu a výkonnost firem

Show simple item record

dc.contributor.advisor Oralová, Renata
dc.contributor.author Smolen, Petr
dc.date.accessioned 2016-11-20T23:35:33Z
dc.date.available 2016-11-20T23:35:33Z
dc.date.issued 2015-12-04
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/37055
dc.description.abstract Bakalářská práce se zabývá problematikou a objasněním základních pojmů v oblasti komunikace ve vnitrofiremním prostředí, nastiňuje jaký je cíl a účel vnitrofiremní komunikace a zamýšlí se nad zásadním vlivem komunikace na prosperitu a výkonnost firmy. V praktické části se věnuje sociologickému výzkumu firmy LML FINANCE, s.r.o. formou kombinovanou. Výstupem je analýza sociologického výzkumu a návod na zlepšení v oblasti firemní komunikace.
dc.format 64
dc.language.iso cs
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Bez omezení
dc.subject Komunikace cs
dc.subject komunikační proces cs
dc.subject verbální komunikace cs
dc.subject neverbální komunikace cs
dc.subject komunikační model cs
dc.subject vnitrofiremní komunikace cs
dc.subject výkonnost cs
dc.subject prosperita cs
dc.subject prezentace cs
dc.subject Communication en
dc.subject communication process en
dc.subject verbal communication en
dc.subject non-verbal communication en
dc.subject communication model en
dc.subject internal corporate communication en
dc.subject performance en
dc.subject prosperity en
dc.subject presentation en
dc.title Vliv interní komunikace na prosperitu a výkonnost firem
dc.title.alternative Internal communications and their influence on welfare and efficiency of companies
dc.type bakalářská práce cs
dc.contributor.referee Řehoř, Antonín
dc.date.accepted 2016-06-14
dc.description.abstract-translated The bachelor thesis deals with the topic of internal corporate communication and it explains the basic concepts, aims, and purposes. It also outlines the vital influence of internal corporate communication on the prosperity and performance of a company. In the practical section, it deals with the sociological study of the company LML FINANCE, s.r.o. in a combined form. The output is the analysis of the sociological study and instructions for improving internal corporate communication.
dc.description.department Institut mezioborových studií
dc.thesis.degree-discipline Sociální pedagogika cs
dc.thesis.degree-discipline Social pedagogy en
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta humanitních studií cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Humanities en
dc.thesis.degree-name Bc.
dc.thesis.degree-program Specializace v pedagogice cs
dc.thesis.degree-program Specialization in pedagogy en
dc.identifier.stag 41477
utb.result.grade C
dc.date.submitted 2016-04-22


Files in this item

Files Size Format View Description
smolen_2016_dp.pdf 1.836Mb PDF View/Open None
smolen_2016_op.doc 54.5Kb Unknown View/Open None
smolen_2016_vp.docx 17.49Kb Unknown View/Open None

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account