Úloha sociálního pedagoga ve finanční gramotnosti jedince

DSpace Repository

Language: English čeština 

Úloha sociálního pedagoga ve finanční gramotnosti jedince

Show simple item record

dc.contributor.advisor Plšková, Alena
dc.contributor.author Slámová, Dana
dc.date.accessioned 2016-11-20T23:35:33Z
dc.date.available 2016-11-20T23:35:33Z
dc.date.issued 2015-12-04
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/37054
dc.description.abstract Bakalářská práce je zaměřena na možnosti vzdělávání lidí s lehkým mentálním postižením a autismem v oblasti finanční gramotnosti. V teoretické části jsou vymezeny pojmy jako mentální postižení, příčiny vzniku a stupně mentálního postižení, finanční gramotnost, rozvoj dovedností lidí s mentálním postižením. V empirické části je proveden kvalitativní výzkum formou polostrukturovaného rozhovoru s cílem zjistit vliv finanční gramotnosti u mentálně postiženého jedince.
dc.format 46 s.
dc.language.iso cs
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Bez omezení
dc.subject mentální postižení cs
dc.subject autismus cs
dc.subject finanční gramotnost cs
dc.subject vzdělávání cs
dc.subject rozvoj dovedností cs
dc.subject mental retardation en
dc.subject autism en
dc.subject financial literacy en
dc.subject education en
dc.subject skills development en
dc.title Úloha sociálního pedagoga ve finanční gramotnosti jedince
dc.title.alternative The Role of Social Pedagogists in the financial literacy of individual
dc.type bakalářská práce cs
dc.contributor.referee Tannenbergerová, Monika
dc.date.accepted 2016-06-14
dc.description.abstract-translated The thesis focuses on the educational opportunities of people with mental disabilities and autism in financial literacy. The theoretical part defines terms such as mental retardation, causes and degrees of mental disability, financial literacy, skills development for people with intellectual disabilities. In the empirical part is a qualitative research method in the form of semi-structured interview to determine the effect of financial literacy of mentally handicapped individuals.
dc.description.department Institut mezioborových studií
dc.thesis.degree-discipline Sociální pedagogika cs
dc.thesis.degree-discipline Social pedagogy en
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta humanitních studií cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Humanities en
dc.thesis.degree-name Bc.
dc.thesis.degree-program Specializace v pedagogice cs
dc.thesis.degree-program Specialization in pedagogy en
dc.identifier.stag 41476
utb.result.grade D
dc.date.submitted 2016-04-15


Files in this item

Files Size Format View Description
slámová_2016_dp.pdf 2.158Mb PDF View/Open None
slámová_2016_op.doc 57.5Kb Unknown View/Open None
slámová_2016_vp.doc 61Kb Unknown View/Open None

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account