Sociální sítě jako sociálně-pedagogický fenomén postmoderní společnosti
Show simple item record
dc.contributor.advisor |
Jůzl, Miloslav
|
|
dc.contributor.author |
Okřina, Tomáš
|
|
dc.date.accessioned |
2016-11-20T23:35:32Z |
|
dc.date.available |
2016-11-20T23:35:32Z |
|
dc.date.issued |
2015-12-04 |
|
dc.identifier |
Elektronický archiv Knihovny UTB |
|
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10563/37041
|
|
dc.description.abstract |
Způsob, jakým každodenně zasahují internetové sociální sítě do naších životů, se jejich vývojem za několik posledních let výrazně změnil. Se stoupající dostupností internetu a klesající tržní cenou komunikačních prostředků, došlo k rapidnímu nárůstu počtu uživatelů těchto sítí. Společně s vytvářením virtuálního světa uvnitř nekonečného kyberprostoru se začaly vyvíjet novodobé patologie související s tímto prostředím. Tato bakalářská práce si klade za cíl zjistit, do jaké míry zasahují tyto patologie do vyvíjejících se osobností žáků a jak jsou žáci na vypořádání se s těmito patologiemi připraveni. Součástí předkládané bakalářské práce je kvantitativní výzkum zjišťující tyto fakta. |
|
dc.format |
59 s. (68 667 znaků) |
|
dc.language.iso |
cs |
|
dc.publisher |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně |
|
dc.rights |
Bez omezení |
|
dc.subject |
sociální síť
|
cs |
dc.subject |
kyberšikana
|
cs |
dc.subject |
šikana
|
cs |
dc.subject |
disinhibiční efekt
|
cs |
dc.subject |
internet
|
cs |
dc.subject |
Facebook
|
cs |
dc.subject |
žák
|
cs |
dc.subject |
dítě
|
cs |
dc.subject |
útočník
|
cs |
dc.subject |
oběť
|
cs |
dc.subject |
Social network
|
en |
dc.subject |
cyberbullying
|
en |
dc.subject |
bullying
|
en |
dc.subject |
disinhibition effect
|
en |
dc.subject |
Internet
|
en |
dc.subject |
Facebook
|
en |
dc.subject |
pupil
|
en |
dc.subject |
child
|
en |
dc.subject |
aggressor
|
en |
dc.subject |
victim
|
en |
dc.title |
Sociální sítě jako sociálně-pedagogický fenomén postmoderní společnosti |
|
dc.title.alternative |
Social networking as a social-pedagogical phenomenon of postmodern society |
|
dc.type |
bakalářská práce |
cs |
dc.contributor.referee |
Dolák, Antonín |
|
dc.date.accepted |
2016-06-13 |
|
dc.description.abstract-translated |
The way Internet-based social networks daily influence our lives has changed significantly over the past few years, particularly due the these networks' evolution. The Internet has become more available and the market price of communication means has dropped. That led to a rapid increase in the number of social network users. Together with the creation of a virtual world within the infinite cyber space new-era pathologies emerged. The objective of this thesis is to determine to what extent these new-era pathologies influence the development of pupils' personalities, and if and what way are pupils ready to deal with these pathologies. Tailored quantitative research forms a part of this thesis. This research provided the data used to support the thesis conclusions. |
|
dc.description.department |
Institut mezioborových studií |
|
dc.thesis.degree-discipline |
Sociální pedagogika |
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Social pedagogy |
en |
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta humanitních studií |
cs |
dc.thesis.degree-grantor |
Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Humanities |
en |
dc.thesis.degree-name |
Bc. |
|
dc.thesis.degree-program |
Specializace v pedagogice |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Specialization in pedagogy |
en |
dc.identifier.stag |
41461
|
|
utb.result.grade |
A |
|
dc.date.submitted |
2016-04-29 |
|
local.subject |
internetové sociální sítě
|
cs |
local.subject |
rozvoj osobnosti
|
cs |
local.subject |
kyberprostor
|
cs |
local.subject |
sociálně patologické jevy
|
cs |
local.subject |
Internet social networks
|
en |
local.subject |
personality development
|
en |
local.subject |
cyberspace
|
en |
local.subject |
social pathological phenomena
|
en |
Files in this item
This item appears in the following Collection(s)
Show simple item record
Search DSpace
Browse
-
All of DSpace
-
This Collection
My Account