Sociální a intrapersonální faktory ovlivňující multikulturní učení žáků středních škol
Show simple item record
dc.contributor.advisor |
Hladík, Jakub
|
|
dc.contributor.author |
Sobková, Nikola
|
|
dc.date.accessioned |
2016-11-20T23:35:30Z |
|
dc.date.available |
2016-11-20T23:35:30Z |
|
dc.date.issued |
2015-11-20 |
|
dc.identifier |
Elektronický archiv Knihovny UTB |
|
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10563/37020
|
|
dc.description.abstract |
Tato diplomová práce se zabývá problematikou multikulturního učení u žáků středních škol a klade si za cíl zmapovat, které z činitelů hrají významnou úlohu v procesu multikulturního učení žáků středních škol. Teoretická část definuje základní pojmosloví - multikulturní kompetence, modely multikulturních kompetencí a multikulturní učení a vymezuje faktory, které mohou ovlivňovat proces multikulturního učení. Praktická část zkoumá, jaký význam v procesu multikulturního učení mají jednotliví činitelé z hlediska subjektivního zhodnocení respondenty. Výzkum je pojat kvantitativně a využívá dotazníkové šetření, v němž respondenti na škále identifikují míru významu jednotlivých činitelů. |
|
dc.format |
83 s. |
|
dc.language.iso |
cs |
|
dc.publisher |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně |
|
dc.rights |
Bez omezení |
|
dc.subject |
multikulturní kompetence
|
cs |
dc.subject |
modely multikulturních kompetencí
|
cs |
dc.subject |
multikulturní učení
|
cs |
dc.subject |
sociální faktory
|
cs |
dc.subject |
intrapersonální faktory
|
cs |
dc.subject |
multicultural competence
|
en |
dc.subject |
models of multicultural competence
|
en |
dc.subject |
multicultural learning
|
en |
dc.subject |
social factors
|
en |
dc.subject |
intrapersonal factors
|
en |
dc.title |
Sociální a intrapersonální faktory ovlivňující multikulturní učení žáků středních škol |
|
dc.title.alternative |
Social and Intrapersonal Factors Influencing Multicultural Learning in Secondary School Students |
|
dc.type |
diplomová práce |
cs |
dc.contributor.referee |
Hrbáčková, Karla |
|
dc.date.accepted |
2016-05-24 |
|
dc.description.abstract-translated |
This diploma thesis deals with the multicultural learning in high school students, and its target is to identify which factors play an important role in the process of multicultural learning of high school students. The theoretical part describes basic terminology - multicultural competence, models of multicultural competence and multicultural learning, and defines the factors, which may influence the process of multicultural learning. The practical part studies the influence of particular factors of multicultural learning according to respondents. The survey is conceived as quantitative and employs questionnaire statistics, where students identify the degree of importance in particular factors. |
|
dc.description.department |
Ústav pedagogických věd |
|
dc.thesis.degree-discipline |
Sociální pedagogika |
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Social pedagogy |
en |
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta humanitních studií |
cs |
dc.thesis.degree-grantor |
Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Humanities |
en |
dc.thesis.degree-name |
Mgr. |
|
dc.thesis.degree-program |
Pedagogika |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Pedagogy |
en |
dc.identifier.stag |
41435
|
|
utb.result.grade |
A |
|
dc.date.submitted |
2016-04-14 |
|
local.subject |
multikulturní výchova
|
cs |
local.subject |
střední školy
|
cs |
local.subject |
multicultural education
|
en |
local.subject |
secondary schools
|
en |
Files in this item
This item appears in the following Collection(s)
Show simple item record
Search DSpace
Browse
-
All of DSpace
-
This Collection
My Account