Projekt marketingové komunikace firmy OXALIS
Show simple item record
dc.contributor.advisor |
Vlčková, Ilona
|
|
dc.contributor.author |
Hošťálková, Eva
|
|
dc.date.accessioned |
2010-07-15T04:01:22Z |
|
dc.date.available |
2010-07-15T04:01:22Z |
|
dc.date.issued |
2007-05-04 |
|
dc.identifier |
Elektronický archiv Knihovny UTB |
cs |
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10563/3701
|
|
dc.description.abstract |
Tato diplomová práce se zabývá marketingovými komunikacemi a především pak rekla-mou, public relations a podporou prodeje jako významným faktorem úspěšnosti firmy. Prá-ce je rozdělena na teoretickou a praktickou část. Teoretická část charakterizuje marketin-govou komunikaci a její jednotlivé prvky, průběh marketingového výzkumu a jednotlivé části SWOT analýzy. Praktická část v prvním úseku analyzuje současný stav marketingových komunikací ve firmě. Následuje realizovaný dotazníkový průzkum zaměřený na spokojenost zákazníků, který končí SWOT analýzou. Závěrečná část je nejdůležitější, protože obsahuje ucelený projekt marketingových komunikací. Cílem tohoto projektu je zvýšit povědomí o značce, sjednotit jednotlivé prvky marketingových komunikací, přilákat nové zákazníky a ty stáva-jící motivovat k častějším nákupům. |
cs |
dc.format |
104 s., 8 s. příloh |
cs |
dc.format.extent |
902903 bytes |
cs |
dc.format.mimetype |
application/pdf |
cs |
dc.language.iso |
cs |
|
dc.publisher |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně |
|
dc.rights |
Bez omezení |
|
dc.subject |
marketingová komunikace
|
cs |
dc.subject |
reklama
|
cs |
dc.subject |
podpora prodeje
|
cs |
dc.subject |
public relations
|
cs |
dc.subject |
marketingový výzkum
|
cs |
dc.subject |
SWOT analýza
|
cs |
dc.subject |
marketing communication
|
en |
dc.subject |
advertising
|
en |
dc.subject |
sales promotion
|
en |
dc.subject |
public relations
|
en |
dc.subject |
marketing research
|
en |
dc.subject |
SWOT analysis
|
en |
dc.title |
Projekt marketingové komunikace firmy OXALIS |
cs |
dc.title.alternative |
Marketing communication project of the company OXALIS |
en |
dc.type |
diplomová práce |
cs |
dc.contributor.referee |
Kočí, Roman |
|
dc.date.accepted |
2007-05-28 |
|
dc.description.abstract-translated |
This final dissertation focuses on marketing communication and especially on advertising, public relations and sales promotion, which is an important factor determining a company's success. The thesis is separated on theoretical and practical part. Theoretical part describes the marketing communication and its particular components, process of the marketing re-search and individual parts of SWOT analysis. The first section of the practical part analyses the present marketing communication si-tuation in the company. The practical part includes interview research focused on consumer satisfaction, which ends SWOT analysis. Last part is main, becouse contains integrated project of the marketing communication. The goal of the project is to up-consciousness about brand-name, unify individual parts of the marketing communication, attract new costumers and the current motivate to more frequent shopping. |
en |
dc.description.department |
Ústav managementu |
cs |
dc.description.result |
obhájeno |
cs |
dc.parent.uri |
http://hdl.handle.net/10563/174
|
cs |
dc.parent.uri |
http://hdl.handle.net/10563/220
|
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Management a marketing |
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Management and Marketing |
en |
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky |
cs |
dc.thesis.degree-grantor |
Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Management and Economics |
en |
dc.thesis.degree-name |
Ing. |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Ekonomika a management |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Economics and management |
en |
dc.identifier.stag |
5949
|
|
dc.date.assigned |
2007-03-09 |
|
utb.result.grade |
A |
|
Files in this item
This item appears in the following Collection(s)
Show simple item record
Search DSpace
Browse
-
All of DSpace
-
This Collection
My Account