Kulturní identita jako součást občanské kompetence v edukaci žáků středních škol
Show simple item record
dc.contributor.advisor |
Skarupská, Helena
|
|
dc.contributor.author |
Mlčáková, Veronika
|
|
dc.date.accessioned |
2016-11-20T23:35:30Z |
|
dc.date.available |
2016-11-20T23:35:30Z |
|
dc.date.issued |
2015-11-20 |
|
dc.identifier |
Elektronický archiv Knihovny UTB |
|
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10563/37015
|
|
dc.description.abstract |
Diplomová práce přibližuje problematiku kulturní identity u adolescentů a zaměřuje se na žáky středních škol různého zaměření, kde po shrnutí psychologického vývoje v tomto období a analýze RVP hledá možnosti, jak si ještě více kulturní identitu u této cílové skupiny, osvojit. Samotná práce je členěná do dvou částí, kdy první část teoretická pojednává, co je to identita jako taková, dále se zaměřuje na pojmy s ní spojené, popisuje vývojové koncepty a věnuje se edukaci i analýze příslušných RVP. Část praktická je zaměřena na úroveň kulturní identity u žáků středních škol a na úroveň jejich občanské kompetence. V této části diplomová práce také hledá rozdíly mezi žáky na základě toho, jakou střední školu studují a také, v jakém ročníku svého studia se nachází. |
|
dc.format |
92 s. (147 211 znaků) |
|
dc.language.iso |
cs |
|
dc.publisher |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně |
|
dc.rights |
Bez omezení |
|
dc.subject |
identita
|
cs |
dc.subject |
kulturní identita
|
cs |
dc.subject |
sociální identita
|
cs |
dc.subject |
adolescence
|
cs |
dc.subject |
vývoj
|
cs |
dc.subject |
edukace
|
cs |
dc.subject |
kompetence
|
cs |
dc.subject |
občanská kompetence
|
cs |
dc.subject |
střední škola
|
cs |
dc.subject |
identity
|
en |
dc.subject |
cultural identity
|
en |
dc.subject |
social identity
|
en |
dc.subject |
adolescence
|
en |
dc.subject |
development
|
en |
dc.subject |
education
|
en |
dc.subject |
competence
|
en |
dc.subject |
civic competence
|
en |
dc.subject |
high school
|
en |
dc.title |
Kulturní identita jako součást občanské kompetence v edukaci žáků středních škol |
|
dc.title.alternative |
Cultural Identity as Part of Civic Competencies in Education of Secondary School Students |
|
dc.type |
diplomová práce |
cs |
dc.contributor.referee |
Hrnčiříková, Zuzana |
|
dc.date.accepted |
2016-05-23 |
|
dc.description.abstract-translated |
Diploma thesis aproaches the issue of cultural identity in adolescents and focuses on high school students of different focuses, where after summary of psychological development in this stage and analysis RVP, it searchs options, how in this target group more acquire cultural identity. The work itself is divided into two parts, when the first part theoretical deals what is a identity as such, further it focuses on terms in conection with identity, it describes development concepts and it pursues to education and analysis relevant RVP. The practical part is focuses on level of cultural identity in high school students and to level civic competence to them. In this part diploma thesis also finds differents among students based on that, what kind of high school they study and also what is their year of study. |
|
dc.description.department |
Ústav pedagogických věd |
|
dc.thesis.degree-discipline |
Sociální pedagogika |
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Social pedagogy |
en |
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta humanitních studií |
cs |
dc.thesis.degree-grantor |
Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Humanities |
en |
dc.thesis.degree-name |
Mgr. |
|
dc.thesis.degree-program |
Pedagogika |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Pedagogy |
en |
dc.identifier.stag |
41430
|
|
utb.result.grade |
A |
|
dc.date.submitted |
2016-04-14 |
|
Files in this item
This item appears in the following Collection(s)
Show simple item record
Search DSpace
Browse
-
All of DSpace
-
This Collection
My Account