Sociální gramotnost studentů sociální pedagogiky
Show simple item record
dc.contributor.advisor |
Hrbáčková, Karla
|
|
dc.contributor.author |
Džoganiková, Anna
|
|
dc.date.accessioned |
2016-11-20T23:35:29Z |
|
dc.date.available |
2016-11-20T23:35:29Z |
|
dc.date.issued |
2015-11-20 |
|
dc.identifier |
Elektronický archiv Knihovny UTB |
|
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10563/36997
|
|
dc.description.abstract |
Diplomová práce "Sociální gramotnost studentů sociální pedagogiky" obsahuje dvě hlavní části. První je část teoretická, která obsahuje stručný vhled do dané problematiky sociální gramotnosti a její charakteristiky. Dále je zde popsána sociální pedagogika jako vědní obor, její vznik, vývoj a vymezení. V druhé praktické části práce je popsán výzkum provedený u studentů sociální pedagogiky v oblasti sociální gramotnosti. Závěr výzkumu odpovídá na otázky úrovně sociální gramotnosti studentů sociální pedagogiky a jaké faktory sociální gramotnost ovlivňují. |
|
dc.format |
66 s. |
|
dc.language.iso |
cs |
|
dc.publisher |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně |
|
dc.rights |
Bez omezení |
|
dc.subject |
gramotnost
|
cs |
dc.subject |
sociální gramotnost
|
cs |
dc.subject |
sociální pedagogika
|
cs |
dc.subject |
sociální kompetence
|
cs |
dc.subject |
sociální inteli-gence
|
cs |
dc.subject |
emoční inteligence
|
cs |
dc.subject |
literacy
|
en |
dc.subject |
social literacy
|
en |
dc.subject |
social pedagogy
|
en |
dc.subject |
social competence
|
en |
dc.subject |
social intelligence
|
en |
dc.subject |
emotional intelligence
|
en |
dc.title |
Sociální gramotnost studentů sociální pedagogiky |
|
dc.title.alternative |
Social Literacy of Social Pedagogy Students |
|
dc.type |
diplomová práce |
cs |
dc.contributor.referee |
Hladík, Jakub |
|
dc.date.accepted |
2016-05-23 |
|
dc.description.abstract-translated |
The thesis "Social Literacy of Students of Social Pedagogy" contains two main parts. The first part is theoretical, which provides a brief insight into the social issues of literacy and its characteristics. There is also described social pedagogy as a scientific discipline, its origin, development and definition. The second practical part describes research conducted among students of social pedagogy in social literacy. In conclusion the research answers questions of social literacy levels of students of social pedagogy and what factors affect social literacy. |
|
dc.description.department |
Ústav pedagogických věd |
|
dc.thesis.degree-discipline |
Sociální pedagogika |
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Social pedagogy |
en |
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta humanitních studií |
cs |
dc.thesis.degree-grantor |
Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Humanities |
en |
dc.thesis.degree-name |
Mgr. |
|
dc.thesis.degree-program |
Pedagogika |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Pedagogy |
en |
dc.identifier.stag |
41410
|
|
utb.result.grade |
C |
|
dc.date.submitted |
2016-04-15 |
|
local.subject |
sociální inteligence
|
cs |
local.subject |
social intelligence
|
en |
Files in this item
This item appears in the following Collection(s)
Show simple item record
Search DSpace
Browse
-
All of DSpace
-
This Collection
My Account