dc.contributor.advisor |
Palovčíková, Geraldina
|
|
dc.contributor.author |
Jurová, Ilona
|
|
dc.date.accessioned |
2016-11-20T23:35:27Z |
|
dc.date.available |
2016-11-20T23:35:27Z |
|
dc.date.issued |
2015-12-04 |
|
dc.identifier |
Elektronický archiv Knihovny UTB |
|
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10563/36986
|
|
dc.description.abstract |
Bakalářská práce se zabývá problematikou dětí se syndromem ADHD. Teoretická část je zaměřena na základní charakteristiku syndromu, historii jeho zkoumání, terminologii, etiologii a projevy. Popisuje problémy a rizika provázející rodinu, která vychovává dítě s ADHD, zabývá se také současnými možnostmi pomoci, podpory a terapie, které vedou ke zmírnění vlivu syndromu na kvalitu života těchto dětí a jejich rodin. Kvalitativní výzkum v praktické části zachycuje formou případových studií vývoj situace v rodinách, řešících problémy s dítětem ADHD za pomoci poradenského pracoviště a faktory, které ovlivňují výsledky poradenského působení a v souvislosti s tím kvalitu života klientů. |
|
dc.format |
78 |
|
dc.language.iso |
cs |
|
dc.publisher |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně |
|
dc.rights |
Bez omezení |
|
dc.subject |
Syndrom ADHD
|
cs |
dc.subject |
děti
|
cs |
dc.subject |
rodina
|
cs |
dc.subject |
škola
|
cs |
dc.subject |
specifika výchovy a výuky
|
cs |
dc.subject |
sociální důsledky
|
cs |
dc.subject |
podpora
|
cs |
dc.subject |
terapie
|
cs |
dc.subject |
poradenství
|
cs |
dc.subject |
ADHD syndrome
|
en |
dc.subject |
children
|
en |
dc.subject |
family
|
en |
dc.subject |
school
|
en |
dc.subject |
specifics of upbringing and education
|
en |
dc.subject |
social consequences
|
en |
dc.subject |
support
|
en |
dc.subject |
assistance
|
en |
dc.subject |
therapy
|
en |
dc.subject |
consultancy
|
en |
dc.title |
Rodina a dítě s ADHD |
|
dc.title.alternative |
Family and Child with ADHD |
|
dc.type |
bakalářská práce |
cs |
dc.contributor.referee |
Ocetková, Irena |
|
dc.date.accepted |
2016-06-09 |
|
dc.description.abstract-translated |
The bachelor thesis is concerned with the issue of the children with Attention Deficit Hyperactivity Disorder syndrome (ADHD). The theoretical part is focused on the basic characteristics of the syndrome, on history of its research, terminology, etiology and expression. There are described problems and risks in the family which brings up a child with ADHD. It is concerned with possibilities of help, support, assistance and therapy which lead to a reduction of the syndrome effects on life quality of those children and their families. The qualitative research in the practical part presents, through the case study, development of the situation in the families solving problems with ADHD child with assistance of a consultant service and the factors which affect on the results of consultant activity and in connection with the life quality of clients. |
|
dc.description.department |
Institut mezioborových studií |
|
dc.thesis.degree-discipline |
Sociální pedagogika |
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Social pedagogy |
en |
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta humanitních studií |
cs |
dc.thesis.degree-grantor |
Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Humanities |
en |
dc.thesis.degree-name |
Bc. |
|
dc.thesis.degree-program |
Specializace v pedagogice |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Specialization in pedagogy |
en |
dc.identifier.stag |
41395
|
|
utb.result.grade |
A |
|
dc.date.submitted |
2016-04-15 |
|
local.subject |
rodina a škola
|
cs |
local.subject |
porucha ADHD
|
cs |
local.subject |
lehká mozková dysfunkce
|
cs |
local.subject |
home and school
|
en |
local.subject |
attention deficit hyperactivity disorder
|
en |