Role výchovného poradce v ZŠ

DSpace Repository

Language: English čeština 

Role výchovného poradce v ZŠ

Show simple item record

dc.contributor.advisor Tannenbergerová, Monika
dc.contributor.author Dobešová, Lucie
dc.date.accessioned 2016-11-20T23:35:25Z
dc.date.available 2016-11-20T23:35:25Z
dc.date.issued 2015-12-04
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/36966
dc.description.abstract Tato bakalářská práce je zaměřena na jeden z nejdůležitějších článků poradenského systému České republiky, a to na osobu výchovného poradce. V teoretické části práce je popsáno současné legislativní vymezení funkce výchovného poradce a také nejčastější problémy, kterými by se měli výchovní poradci zabývat. V praktické části práce se zjišťuje skutečné fungování výchovného poradce ve čtyřech základních školách. Zkoumaný soubor zahrnuje čtyři respondenty ze čtyř základních škol ze Znojemska a z Brněnska. Výsledky výzkumu poukazují na současnou situaci výchovných poradců ve školách a umožňují nám vytvořit si lepší obraz o náplni jejich práce.
dc.format 53
dc.language.iso cs
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Bez omezení
dc.subject poradenství cs
dc.subject výchovné poradenství cs
dc.subject výchovný poradce cs
dc.subject kariérové poradenství cs
dc.subject základní škola cs
dc.subject školský poradenský systém cs
dc.subject consultancy en
dc.subject educational consultansy en
dc.subject educational advisor en
dc.subject career consultant en
dc.subject primary school en
dc.subject school counseling system en
dc.title Role výchovného poradce v ZŠ
dc.title.alternative Role of educational counselor in elementary school
dc.type bakalářská práce cs
dc.contributor.referee Blaštíková, Lucie
dc.date.accepted 2016-06-08
dc.description.abstract-translated This bachelor's thesis examines one of the most important elements in the consultation system in the Czech Republic, which is the position of the educational consultant. The cur-rent legislative specification of the educational consultant's position and the most common problems which the educational consultant should address are described in the thesis's the-oretical section. In its practical section the thesis determines how the educational consulta-tion actually works in four elementary schools. The research set is comprised of four re-spondents from four elementary schools in the Znojmo and Brno townships of the Czech Republic. The results of the research indicate the current state of educational consultants in schools and enables us to create a better view of how the their work is implemented.
dc.description.department Institut mezioborových studií
dc.thesis.degree-discipline Sociální pedagogika cs
dc.thesis.degree-discipline Social pedagogy en
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta humanitních studií cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Humanities en
dc.thesis.degree-name Bc.
dc.thesis.degree-program Specializace v pedagogice cs
dc.thesis.degree-program Specialization in pedagogy en
dc.identifier.stag 41370
utb.result.grade C
dc.date.submitted 2016-04-29
local.subject výchovní poradci cs
local.subject educational counselors en


Files in this item

Files Size Format View Description
dobešová_2016_dp.pdf 1.694Mb PDF View/Open None
dobešová_2016_op.docx 19.82Kb Unknown View/Open None
dobešová_2016_vp.doc 57Kb Unknown View/Open None

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account