Pracovní spokojenost středoškolských učitelů
Show simple item record
dc.contributor.advisor |
Kočvarová, Ilona
|
|
dc.contributor.author |
Dolanská, Aneta
|
|
dc.date.accessioned |
2016-11-20T23:35:23Z |
|
dc.date.available |
2016-11-20T23:35:23Z |
|
dc.date.issued |
2015-11-20 |
|
dc.identifier |
Elektronický archiv Knihovny UTB |
|
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10563/36953
|
|
dc.description.abstract |
Cílem bakalářské práce je zhodnotit, do jaké míry jsou středoškolští pedagogové ve Zlínském kraji spokojeni se svým zaměstnáním a také zjistit, zda jejich pracovní spokojenost souvisí s pohlavím, délkou praxe či druhem školy, na které vyučují. V teoretické části práce byly vymezeny pojmy týkající se především pracovní spokojenosti, ale také pracovní motivace či pracovních nároků souvisejících s učitelskou profesí. Praktická část je zaměřena na kvantitativní výzkum pracovní spokojenosti středoškolských pedagogů. Pro toto šetření byl zvolen standardizovaný dotazník Paula Spectora Job Satisfaction Survey. |
|
dc.format |
68 s. |
|
dc.language.iso |
cs |
|
dc.publisher |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně |
|
dc.rights |
Bez omezení |
|
dc.subject |
pracovní spokojenost
|
cs |
dc.subject |
pracovní motivace
|
cs |
dc.subject |
učitelská profese
|
cs |
dc.subject |
syndrom vyhoření
|
cs |
dc.subject |
job satisfaction
|
en |
dc.subject |
job motivation
|
en |
dc.subject |
teaching profession
|
en |
dc.subject |
burnout effect
|
en |
dc.title |
Pracovní spokojenost středoškolských učitelů |
|
dc.title.alternative |
Job satisfaction of teachers at secondary schools |
|
dc.type |
bakalářská práce |
cs |
dc.contributor.referee |
Pacholík, Viktor |
|
dc.date.accepted |
2016-06-16 |
|
dc.description.abstract-translated |
The aim of the thesis is to evaluate job satisfaction of secondary school teachers with their employment in Zlinsky kraj and find out if their satisfaction depends on sex, length of practise or type of school they are teaching at. The theoretical part of the thesis works with definition related especially to satisfaction but also motivation and claims at work as a secondary school teacher. The practical part is focused on quantitative research on job satisfaction of secondary school teachers. For this investigation was elected Paul Spector´s standardized questionnaire Job Satisfaction Survey. |
|
dc.description.department |
Ústav školní pedagogiky |
|
dc.thesis.degree-discipline |
Učitelství odborných předmětů pro SŠ |
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Secondary School Teachers´ Training in Specialized Subjects |
en |
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta humanitních studií |
cs |
dc.thesis.degree-grantor |
Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Humanities |
en |
dc.thesis.degree-name |
Bc. |
|
dc.thesis.degree-program |
Specializace v pedagogice |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Specialization in pedagogy |
en |
dc.identifier.stag |
41354
|
|
utb.result.grade |
B |
|
dc.date.submitted |
2016-04-26 |
|
local.subject |
středoškolští učitelé
|
cs |
local.subject |
spokojenost v práci
|
cs |
local.subject |
Zlín (Česko : oblast)
|
cs |
local.subject |
secondary school teachers
|
en |
local.subject |
job satisfaction
|
en |
local.subject |
Zlín Region (Czechia)
|
en |
Files in this item
This item appears in the following Collection(s)
Show simple item record
Search DSpace
Browse
-
All of DSpace
-
This Collection
My Account