Využití vzdělávacích programů v podmínkách předškolního vzdělávání v oblasti rozvoje matematických představ
Show simple item record
dc.contributor.advisor |
Ficová, Lucia
|
|
dc.contributor.author |
Valentová, Zdeňka
|
|
dc.date.accessioned |
2016-11-20T23:35:23Z |
|
dc.date.available |
2016-11-20T23:35:23Z |
|
dc.date.issued |
2015-11-24 |
|
dc.identifier |
Elektronický archiv Knihovny UTB |
|
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10563/36950
|
|
dc.description.abstract |
Bakalářská práce se zabývá zjišťováním možností využití vzdělávacích programů v podmínkách předškolního vzdělávání v oblasti rozvoje matematických představ. Je rozdělena do dvou částí část teoretická a praktická. První kapitola teoretické části se zabývá matematickými oblastmi, se kterými se děti předškolního věku seznamují a které budou v aplikační části pomocí vzdělávacích programů rozvíjeny. Druhá kapitola seznamuje čtenáře s oblastí matematických představ zakomponovaných v Rámcovém vzdělávacím programu pro předškolní vzdělávání. Třetí kapitola propojuje poznatky dvou předchozích kapitol do komplexního a kompaktního celku v oblasti matematických představ dětí předškolního věku. Praktická část se věnuje možnostem rozvoje matematických představ u dětí předškolního věku pomocí dvou vzdělávacích programů (aplikací) Kids play and learn a TS Matematika - logické hry. V této části najdeme cíl programu, jeho průběh, strukturu a organizaci. Výsledky realizace jsou prezentovány v závěru aplikační části, kde najdeme i doporučení pro praxi v práci s digitálními technologiemi v mateřské škole. |
|
dc.format |
52 s. |
|
dc.language.iso |
cs |
|
dc.publisher |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně |
|
dc.rights |
Bez omezení |
|
dc.subject |
Vzdělávací program
|
cs |
dc.subject |
matematická představa
|
cs |
dc.subject |
předškolní vzdělávání
|
cs |
dc.subject |
Educational program
|
en |
dc.subject |
mathematical imagination
|
en |
dc.subject |
pre-school education
|
en |
dc.title |
Využití vzdělávacích programů v podmínkách předškolního vzdělávání v oblasti rozvoje matematických představ |
|
dc.title.alternative |
Pre-school educational programs and their use in the terms of development of mathematical concepts |
|
dc.type |
bakalářská práce |
cs |
dc.contributor.referee |
Sedláček, Lubomír |
|
dc.date.accepted |
2016-06-14 |
|
dc.description.abstract-translated |
The bachelor thesis focuses on the identification of the utilization potential of educational programs in the conditions of pre-school education in the area of mathematical imagination development. The thesis is divided into two parts - the theoretical and practical ones. The first chapter of the theoretical part deals with areas of mathematics with which preschool children become acquainted and which will be further developed in the application part through educational programs. Chapter two introduces the field of mathematical imagination integrated the Framework Educational Programme for Pre-school Education. The third chapter combines the findings of the previous two chapters into a complex and compact unit within mathematical imaginations at pre-school age. The practical part discusses possibilities of the development of mathematical imagination of pre-school children by means of educational programs (applications) Kids play and learn, and TS Matematika - logical games. This part of the thesis introduces the objective of the program, its course, structure and organization. The outcomes of the realization are presented in the Conclusion to the application part where readers may also find recommendations for the practice with digital technologies in kindergartens. |
|
dc.description.department |
Ústav školní pedagogiky |
|
dc.thesis.degree-discipline |
Učitelství pro mateřské školy |
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Preschool Teacher Training |
en |
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta humanitních studií |
cs |
dc.thesis.degree-grantor |
Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Humanities |
en |
dc.thesis.degree-name |
Bc. |
|
dc.thesis.degree-program |
Specializace v pedagogice |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Specialization in pedagogy |
en |
dc.identifier.stag |
41340
|
|
utb.result.grade |
B |
|
dc.date.submitted |
2016-04-22 |
|
local.subject |
mateřské školy
|
cs |
local.subject |
matematika
|
cs |
local.subject |
kindergartens
|
en |
local.subject |
mathematics
|
en |
Files in this item
This item appears in the following Collection(s)
Show simple item record
Search DSpace
Browse
-
All of DSpace
-
This Collection
My Account