Sebepojetí dítěte v mateřské škole
Show simple item record
dc.contributor.advisor |
Lukášová, Hana
|
|
dc.contributor.author |
Pospíšilová, Jana
|
|
dc.date.accessioned |
2016-11-20T23:35:22Z |
|
dc.date.available |
2016-11-20T23:35:22Z |
|
dc.date.issued |
2015-11-24 |
|
dc.identifier |
Elektronický archiv Knihovny UTB |
|
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10563/36944
|
|
dc.description.abstract |
Bakalářská práce se zabývá sebepojetím dítěte v mateřské škole. Jedná se o práci teoreticko- výzkumného charakteru. Cílem teoretické částí bylo popsat teoretické koncepce týkající se osobnosti, osobnosti dítěte, sebepojetí a jeho vývoje. Cílem praktické části bylo zjistit, jaké projevy sebepojetí lze identifikovat u dětí v mateřské škole a zda je u nich založeno seberozvíjející nebo sebeomezující sebepojetí. Pro svou práci jsem zvolila kvalitativní metodologii. Použila jsem metodu pozorování a analýzu produktů činnosti. Data z pozorování jsem vyhodnotila technikou otevřeného kódování. Na základě zvolených metod jsem došla k závěru, že u dětí v mateřské škole lze identifikovat jak sebepojetí seberozvíjející, tak sebepojetí omezující se svými charakteristickými projevy. |
|
dc.format |
61 s. |
|
dc.language.iso |
cs |
|
dc.publisher |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně |
|
dc.rights |
Bez omezení |
|
dc.subject |
osobnost
|
cs |
dc.subject |
sebepojetí
|
cs |
dc.subject |
strategie rozvoje
|
cs |
dc.subject |
personality
|
en |
dc.subject |
self-concept
|
en |
dc.subject |
development strategy
|
en |
dc.title |
Sebepojetí dítěte v mateřské škole |
|
dc.title.alternative |
Child´s self- concept in the nursery school |
|
dc.type |
bakalářská práce |
cs |
dc.contributor.referee |
Gavora, Peter |
|
dc.date.accepted |
2016-06-10 |
|
dc.description.abstract-translated |
The bachelor thesis deals with the self-concept of pre-school children. The thesis has the character of a theoretical-research study. The objective of the theoretical part was to describe the concept regarding personality, child's personality, self-concept and its development. The objective of the practical part was to ascertain what self-concept manifestations may be identified in pre-school children and whether they have already established self-developing or self-limiting self-concept. A high-quality methodology was used for the purposes of the thesis. The method of observation and the analysis of the product outcoming from different activities were applied. The observed data were evaluated by the open coding technique. Based on the chosen methods, a conclusion was made that pre-school children may be identified as a self-developing self-concept, as well as a self-limiting self-concept with their specific manifestations. |
|
dc.description.department |
Ústav školní pedagogiky |
|
dc.thesis.degree-discipline |
Učitelství pro mateřské školy |
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Preschool Teacher Training |
en |
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta humanitních studií |
cs |
dc.thesis.degree-grantor |
Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Humanities |
en |
dc.thesis.degree-name |
Bc. |
|
dc.thesis.degree-program |
Specializace v pedagogice |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Specialization in pedagogy |
en |
dc.identifier.stag |
41333
|
|
utb.result.grade |
D |
|
dc.date.submitted |
2016-04-26 |
|
local.subject |
předškoláci
|
cs |
local.subject |
rozvoj osobnosti
|
cs |
local.subject |
sebeřízení
|
cs |
local.subject |
preschool children
|
en |
local.subject |
personality development
|
en |
local.subject |
self-management
|
en |
Files in this item
This item appears in the following Collection(s)
Show simple item record
Search DSpace
Browse
-
All of DSpace
-
This Collection
My Account