dc.contributor.advisor |
Wiegerová, Adriana
|
|
dc.contributor.author |
Polozová, Erika
|
|
dc.date.accessioned |
2016-11-20T23:35:22Z |
|
dc.date.available |
2016-11-20T23:35:22Z |
|
dc.date.issued |
2016-01-12 |
|
dc.identifier |
Elektronický archiv Knihovny UTB |
|
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10563/36943
|
|
dc.description.abstract |
Tato práce se zabývá tématem komparace rámcovým kurikul preprimárního vzdělávání v České republice a Norsku. V teoretické části jsou prezentovány základní pojmy, jako je kurikulum, mateřská škola v České republice a podoby mateřské školy v Norsku. V prak-tické části jsou analyzovány kurikulární dokumenty srovnávaných zemí. Obsahová analýza rámcových programů, kterou práce nabízí, může posloužit, jako inspirace, k aktuálním řešením vybraných témat preprimárního vzdělávání v České republice. |
|
dc.format |
79 s. (86 955) |
|
dc.language.iso |
cs |
|
dc.publisher |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně |
|
dc.rights |
Bez omezení |
|
dc.subject |
kurikulární dokumenty
|
cs |
dc.subject |
rámcové programy
|
cs |
dc.subject |
mateřská škola v České republice
|
cs |
dc.subject |
mateřská škola v Norsku
|
cs |
dc.subject |
curricular documents
|
en |
dc.subject |
general programs
|
en |
dc.subject |
kindergarten/nursery in the Czech republic
|
en |
dc.subject |
kindergarten/nursery in Norway
|
en |
dc.title |
Komparace kurikul mateřských škol České republiky a Norska |
|
dc.title.alternative |
Comparison of the school training program Czech Republic and Norway in kindergartens |
|
dc.type |
bakalářská práce |
cs |
dc.contributor.referee |
Navrátilová, Hana |
|
dc.date.accepted |
2016-06-10 |
|
dc.description.abstract-translated |
My work is focused on comparisons between the Czech republic and Norway and their general curricula of pre-primary education. In the theoretical part there are presented prin-cipal ideas as curriculum, kindergartens/nursery in the Czech republic and similar instituti-ons in Norway. In the practical part I analyse curricular documents of the compared coun-tries. Content analysis of general programs which are provided in my bachelor work, can serve as a kind of inspiration in solving chosen pre-primary education topics in the Czech republic. |
|
dc.description.department |
Ústav školní pedagogiky |
|
dc.thesis.degree-discipline |
Učitelství pro mateřské školy |
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Preschool Teacher Training |
en |
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta humanitních studií |
cs |
dc.thesis.degree-grantor |
Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Humanities |
en |
dc.thesis.degree-name |
Bc. |
|
dc.thesis.degree-program |
Specializace v pedagogice |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Specialization in pedagogy |
en |
dc.identifier.stag |
41332
|
|
utb.result.grade |
B |
|
dc.date.submitted |
2016-04-26 |
|
local.subject |
mateřské školy
|
cs |
local.subject |
školní kurikulum
|
cs |
local.subject |
Norsko
|
cs |
local.subject |
Česko
|
cs |
local.subject |
kindergartens
|
en |
local.subject |
school curriculum
|
en |
local.subject |
Norway
|
en |
local.subject |
Czechia
|
en |