1. Teoretická část: Stanislav Milota a výrazové prostředky ve filmu Spalovač mtrvol 2. Praktická část: Audiovizuální dílo nebo tematický soubor audiovizuálních děl, délka minimálně 10 min., kamera
Show simple item record
dc.contributor.advisor |
Liebenberger, Július
|
|
dc.contributor.author |
Filipská, Radka
|
|
dc.date.accessioned |
2016-11-20T23:35:21Z |
|
dc.date.available |
2016-11-20T23:35:21Z |
|
dc.date.issued |
2015-12-01 |
|
dc.identifier |
Elektronický archiv Knihovny UTB |
|
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10563/36939
|
|
dc.description.abstract |
Tato práce pojednává o životě a práci českého kameramana Stanislava Miloty, který svým talentem navždy přispěl do dějin československé kinematografie. Skrz analýzu jeho nejznámějšího filmu Spalovač mrtvol dokazuje jeho výjimečné nadání a to, jak uvědomělý kameraman to byl. Za režimu na počátku normalizace byl za natáčení okupace vojsk Varšavské smlouvy a pohřbu Jana Palacha potrestán zákazem činnosti. Tím se stal i důležitou osobou v dějinách historie našeho státu. |
|
dc.format |
66 |
|
dc.language.iso |
cs |
|
dc.publisher |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně |
|
dc.rights |
Bez omezení |
|
dc.subject |
kameraman
|
cs |
dc.subject |
Stanislav Milota
|
cs |
dc.subject |
Spalovač mrtvol
|
cs |
dc.subject |
60. léta
|
cs |
dc.subject |
normalizace
|
cs |
dc.subject |
director of photography
|
en |
dc.subject |
Stanislav Milota
|
en |
dc.subject |
The Cremator
|
en |
dc.subject |
60´s
|
en |
dc.subject |
normalization
|
en |
dc.subject |
czechoslovak
|
en |
dc.title |
1. Teoretická část: Stanislav Milota a výrazové prostředky ve filmu Spalovač mtrvol 2. Praktická část: Audiovizuální dílo nebo tematický soubor audiovizuálních děl, délka minimálně 10 min., kamera |
|
dc.title.alternative |
1. Theoretical part: Cinematographer Stanislav Milota and Visual Storytelling of the Movie The Cremator 2. Practical part: Audiovisual Work or Thematic Set of Audiovisual Works, Lenght at Least 10 mins., Cinematopgrahy |
|
dc.type |
bakalářská práce |
cs |
dc.contributor.referee |
Ďuriš, Ján |
|
dc.date.accepted |
2016-06-17 |
|
dc.description.abstract-translated |
This work interprets the work and life of a director of photography Stanislav Milota, who through his skills contributed to the Czechoslovak film industry. Through the analysis of his most famous film The Cremator I will describe his talent. He was not allowed to shoot during the period of normalization and never returned to his career of a cinematographer. |
|
dc.description.department |
Ateliér Audiovize |
|
dc.thesis.degree-discipline |
Audiovizuální tvorba - Kamera |
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Audiovisual Arts - Film Photography |
en |
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací |
cs |
dc.thesis.degree-grantor |
Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Multimedia Communications |
en |
dc.thesis.degree-name |
BcA. |
|
dc.thesis.degree-program |
Teorie a praxe audiovizuální tvorby |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Theory and Practice of Audiovisual Arts |
en |
dc.identifier.stag |
41328
|
|
utb.result.grade |
A |
|
dc.date.submitted |
2016-05-10 |
|
Files in this item
This item appears in the following Collection(s)
Show simple item record
Search DSpace
Browse
-
All of DSpace
-
This Collection
My Account