dc.contributor.advisor |
Wiegerová, Adriana
|
|
dc.contributor.author |
Mičková, Olga
|
|
dc.date.accessioned |
2016-11-20T23:35:21Z |
|
dc.date.available |
2016-11-20T23:35:21Z |
|
dc.date.issued |
2015-11-24 |
|
dc.identifier |
Elektronický archiv Knihovny UTB |
|
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10563/36938
|
|
dc.description.abstract |
Bakalářská práce je zaměřena na problematiku adaptování začínajících učitelů v prostředí mateřské školy. Práce v teoretické části obsahuje základní pojmy, které jsou zásadní pro tuto bakalářkou práci. Na teoretický základ navazuje část empirická. Výzkumné šetření má kvalitativní design. Cílem práce je popsat proces pracovní adaptace začínajícího učitele v mateřské škole. Pro výzkum byly použity deníky začínajících učitelů. Na základě jejich analýzy byly popsány reálné situace, ve kterých se ocitli začínající učitelé mateřských škol. |
|
dc.format |
s. 57. (13770) |
|
dc.language.iso |
cs |
|
dc.publisher |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně |
|
dc.rights |
Bez omezení |
|
dc.subject |
začínající učitel v mateřské škole
|
cs |
dc.subject |
pracovní adaptace učitele mateřské školy
|
cs |
dc.subject |
deník učitele
|
cs |
dc.subject |
a beginning teacher in kindergarten
|
en |
dc.subject |
work adaptation of a kindergarten teacher
|
en |
dc.subject |
teacher's diary
|
en |
dc.title |
Adaptování začínajícího učitele v prostředí mateřské školy |
|
dc.title.alternative |
Adaptation of the novice teacher in a Kindergarden |
|
dc.type |
bakalářská práce |
cs |
dc.contributor.referee |
Kutálková, Kateřina |
|
dc.date.accepted |
2016-06-09 |
|
dc.description.abstract-translated |
Bachelor thesis focuses on the issue of adapting of young teachers in the kindergarten environment. In its theoretical part the work contains the basic concepts, that are principal for this bacholor thesis. The theoretical ground is connected to the empirical part. The research has a qualitative design. The objective of this work was to describe the process of work adaptation of novice teachers in a kindergarten. Novice teachers' diaries were employed in the research. On the basis of their analysis real situations, in which the beginning kindergarten teachers found themselves, have been described . |
|
dc.description.department |
Ústav školní pedagogiky |
|
dc.thesis.degree-discipline |
Učitelství pro mateřské školy |
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Preschool Teacher Training |
en |
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta humanitních studií |
cs |
dc.thesis.degree-grantor |
Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Humanities |
en |
dc.thesis.degree-name |
Bc. |
|
dc.thesis.degree-program |
Specializace v pedagogice |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Specialization in pedagogy |
en |
dc.identifier.stag |
41327
|
|
utb.result.grade |
A |
|
dc.date.submitted |
2016-04-26 |
|
local.subject |
začínající učitelé
|
cs |
local.subject |
mateřské školy
|
cs |
local.subject |
předškolní pedagogové
|
cs |
local.subject |
adaptace
|
cs |
local.subject |
beginning teachers
|
en |
local.subject |
kindergartens
|
en |
local.subject |
preschool teachers
|
en |
local.subject |
adaptation
|
en |