dc.contributor.advisor |
Vašíková, Jana
|
|
dc.contributor.author |
Hradilová, Andrea
|
|
dc.date.accessioned |
2016-11-20T23:35:20Z |
|
dc.date.available |
2016-11-20T23:35:20Z |
|
dc.date.issued |
2015-11-24 |
|
dc.identifier |
Elektronický archiv Knihovny UTB |
|
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10563/36931
|
|
dc.description.abstract |
Bakalářská práce se zabývá problematikou specifických poruch učení v předškolním věku. Práci tvoří dvě stěžejní oblasti, teoretická a praktická. V teoretické části je zpracována, na základě současného stavu poznatků, problematika specifických poruch učení v předškolním věku. Práce se dále zabývá způsoby vedení pedagogické diagnostiky a zásadami prevence a reedukace těchto poruch. V části praktické- aplikační, je vypracován, zrealizován a následně ověřen logopedický program s konkrétními náměty pro práci s dětmi předškolního věku. Na základě tohoto ověření byly následně vypracovány závěry pro pedagogickou praxi s dětmi předškolního věku. Za největší přínos práce vzhledem k řešené problematice je možné považovat zmapování specifických poruch učení z pohledu předcházení školní neúspěšnosti a především sestavení stimulačního komplexního programu na podporu logopedické intervence. |
|
dc.format |
89 s. |
|
dc.language.iso |
cs |
|
dc.publisher |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně |
|
dc.rights |
Bez omezení |
|
dc.subject |
specifické poruchy učení
|
cs |
dc.subject |
logopedické prevence
|
cs |
dc.subject |
diagnostika
|
cs |
dc.subject |
program logopedické prevence
|
cs |
dc.subject |
specific learning disorder
|
en |
dc.subject |
speech therapy prevention
|
en |
dc.subject |
diagnoses
|
en |
dc.subject |
speech therapy prevention program
|
en |
dc.title |
Prevence specifických poruch učení v předškolním věku |
|
dc.title.alternative |
Prevention of specific learning disabilities in preschool age |
|
dc.type |
bakalářská práce |
cs |
dc.contributor.referee |
Machů, Eva |
|
dc.date.accepted |
2016-06-07 |
|
dc.description.abstract-translated |
The bachelor thesis is about issues of specific learning disorders in pre-school age. The work consists of two core areas, theoretical and practical. The theoretical part is processed with the issues of specific learning disorders, based on current knowledge. This bachelor also analyze ways of educational diagnostics, prevention rules, and reeducation of this disorders. Speech program with specific topics that works with pre-school age children was developed, realized, and verified in this practical part. Based on the results a program was developed for practical use with pre-school age children. The greatest benefit of this work is to chart the specific disorders with the aim of prevent-ing school failure, and most importantly the assembly of a stimulating and comprehensive program to support speech therapy intervention. |
|
dc.description.department |
Ústav školní pedagogiky |
|
dc.thesis.degree-discipline |
Učitelství pro mateřské školy |
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Preschool Teacher Training |
en |
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta humanitních studií |
cs |
dc.thesis.degree-grantor |
Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Humanities |
en |
dc.thesis.degree-name |
Bc. |
|
dc.thesis.degree-program |
Specializace v pedagogice |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Specialization in pedagogy |
en |
dc.identifier.stag |
41320
|
|
utb.result.grade |
B |
|
dc.date.submitted |
2016-04-26 |
|
local.subject |
primární prevence (sociální problémy
|
cs |
local.subject |
předškoláci
|
cs |
local.subject |
pedagogická diagnostika
|
cs |
local.subject |
školní neúspěch
|
cs |
local.subject |
primary prevention (social problems)
|
en |
local.subject |
preschool children
|
en |
local.subject |
educational diagnostics
|
en |
local.subject |
school underachievement
|
en |