Děti do tří let v prostředí mateřské školy

DSpace Repository

Language: English čeština 

Děti do tří let v prostředí mateřské školy

Show simple item record

dc.contributor.advisor Majerčíková, Jana
dc.contributor.author Grósová, Barbora
dc.date.accessioned 2016-11-20T23:35:20Z
dc.date.available 2016-11-20T23:35:20Z
dc.date.issued 2015-11-24
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/36930
dc.description.abstract Bakalářská práce je teoreticko empirického charakteru a zaměřuje se na zařazování dětí mladších tří let do prostředí mateřské školy. V teoretické části jsou vymezena stěžejní teoretická východiska z oblasti institucionální péče o děti do tří let s akcentem na vývojová specifika těchto dětí. Empirická část práce se věnuje kvalitativně orientovanému výzkumu, který byl realizován prostřednictvím polostrukturovaných interview s učitelkami mateřských škol. Hlavním cílem tohoto výzkumu pak bylo odhalit, jaké jsou zkušenosti učitelek se zařazováním dvouletých dětí do tříd běžných mateřských škol.
dc.format 85 s. (128 631 znaků)
dc.language.iso cs
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Bez omezení
dc.subject preprimární edukace cs
dc.subject institucionální vzdělávání a péče cs
dc.subject raný věk cs
dc.subject pre-primary education en
dc.subject early childhood education and care en
dc.subject early childhood en
dc.title Děti do tří let v prostředí mateřské školy
dc.title.alternative Children under the Age of Three in a Kindergarten Environment
dc.type bakalářská práce cs
dc.contributor.referee Wiegerová, Adriana
dc.date.accepted 2016-06-07
dc.description.abstract-translated The bachelor's thesis is conceived as a theoretical-empirical and it focuses on the inclusion of children under three years of age in the kindergarten environment. The theoretical part explains the crucial theoretical bases of institutional care for children up to three years with an emphasis on developmental specifics of these children. The empirical part focuses quali-tative oriented research, which was conducted through semi-structured interviews with teachers from state kindergartens. The main aim of this research was to expose the experi-ences of teachers with inclusion of two years children into regular kindergarten classes.
dc.description.department Ústav školní pedagogiky
dc.thesis.degree-discipline Učitelství pro mateřské školy cs
dc.thesis.degree-discipline Preschool Teacher Training en
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta humanitních studií cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Humanities en
dc.thesis.degree-name Bc.
dc.thesis.degree-program Specializace v pedagogice cs
dc.thesis.degree-program Specialization in pedagogy en
dc.identifier.stag 41319
utb.result.grade B
dc.date.submitted 2016-04-27
local.subject raná péče cs
local.subject mateřské školy cs
local.subject batolata cs
local.subject early intervention en
local.subject kindergartens en
local.subject toddlers en


Files in this item

Files Size Format View Description
grósová_2016_dp.pdf 1.844Mb PDF View/Open None
grósová_2016_op.docx 17.88Kb Unknown View/Open None
grósová_2016_vp.docx 19.30Kb Unknown View/Open None

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account