Děti do tří let v prostředí mateřské školy
Show simple item record
dc.contributor.advisor |
Majerčíková, Jana
|
|
dc.contributor.author |
Grósová, Barbora
|
|
dc.date.accessioned |
2016-11-20T23:35:20Z |
|
dc.date.available |
2016-11-20T23:35:20Z |
|
dc.date.issued |
2015-11-24 |
|
dc.identifier |
Elektronický archiv Knihovny UTB |
|
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10563/36930
|
|
dc.description.abstract |
Bakalářská práce je teoreticko empirického charakteru a zaměřuje se na zařazování dětí mladších tří let do prostředí mateřské školy. V teoretické části jsou vymezena stěžejní teoretická východiska z oblasti institucionální péče o děti do tří let s akcentem na vývojová specifika těchto dětí. Empirická část práce se věnuje kvalitativně orientovanému výzkumu, který byl realizován prostřednictvím polostrukturovaných interview s učitelkami mateřských škol. Hlavním cílem tohoto výzkumu pak bylo odhalit, jaké jsou zkušenosti učitelek se zařazováním dvouletých dětí do tříd běžných mateřských škol. |
|
dc.format |
85 s. (128 631 znaků) |
|
dc.language.iso |
cs |
|
dc.publisher |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně |
|
dc.rights |
Bez omezení |
|
dc.subject |
preprimární edukace
|
cs |
dc.subject |
institucionální vzdělávání a péče
|
cs |
dc.subject |
raný věk
|
cs |
dc.subject |
pre-primary education
|
en |
dc.subject |
early childhood education and care
|
en |
dc.subject |
early childhood
|
en |
dc.title |
Děti do tří let v prostředí mateřské školy |
|
dc.title.alternative |
Children under the Age of Three in a Kindergarten Environment |
|
dc.type |
bakalářská práce |
cs |
dc.contributor.referee |
Wiegerová, Adriana |
|
dc.date.accepted |
2016-06-07 |
|
dc.description.abstract-translated |
The bachelor's thesis is conceived as a theoretical-empirical and it focuses on the inclusion of children under three years of age in the kindergarten environment. The theoretical part explains the crucial theoretical bases of institutional care for children up to three years with an emphasis on developmental specifics of these children. The empirical part focuses quali-tative oriented research, which was conducted through semi-structured interviews with teachers from state kindergartens. The main aim of this research was to expose the experi-ences of teachers with inclusion of two years children into regular kindergarten classes. |
|
dc.description.department |
Ústav školní pedagogiky |
|
dc.thesis.degree-discipline |
Učitelství pro mateřské školy |
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Preschool Teacher Training |
en |
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta humanitních studií |
cs |
dc.thesis.degree-grantor |
Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Humanities |
en |
dc.thesis.degree-name |
Bc. |
|
dc.thesis.degree-program |
Specializace v pedagogice |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Specialization in pedagogy |
en |
dc.identifier.stag |
41319
|
|
utb.result.grade |
B |
|
dc.date.submitted |
2016-04-27 |
|
local.subject |
raná péče
|
cs |
local.subject |
mateřské školy
|
cs |
local.subject |
batolata
|
cs |
local.subject |
early intervention
|
en |
local.subject |
kindergartens
|
en |
local.subject |
toddlers
|
en |
Files in this item
This item appears in the following Collection(s)
Show simple item record
Search DSpace
Browse
-
All of DSpace
-
This Collection
My Account