dc.contributor.advisor |
Pacholík, Viktor
|
|
dc.contributor.author |
Gazdová, Alžběta
|
|
dc.date.accessioned |
2016-11-20T23:35:20Z |
|
dc.date.available |
2016-11-20T23:35:20Z |
|
dc.date.issued |
2015-11-24 |
|
dc.identifier |
Elektronický archiv Knihovny UTB |
|
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10563/36928
|
|
dc.description.abstract |
Bakalářská práce má teoreticko-empirický rámec. Pojednává o stresových faktorech, při-čemž cílovou skupinu představovaly učitelky mateřské školy ve Zlínském kraji. Teoretická část je rozdělena na tři stěžejní kapitoly, kde jsme pojednávali o tom, jak stres ovlivňuje prožívání a chování jedince, jak můžeme stresu předcházet a také na osobnost učitelky, která je rozhodujícím faktorem při reakci na stres. Empirická část popisuje kvantitativní výzkum prováděný metodou dotazníku, kde je zjišťováno, co v učitelkách mateřské školy vyvolává stres a jak je mu předcházeno. |
|
dc.format |
65 s. |
|
dc.language.iso |
cs |
|
dc.publisher |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně |
|
dc.rights |
Bez omezení |
|
dc.subject |
stres
|
cs |
dc.subject |
osobnost učitele
|
cs |
dc.subject |
syndrom vyhoření
|
cs |
dc.subject |
coping
|
cs |
dc.subject |
duševní hygiena
|
cs |
dc.subject |
stress
|
en |
dc.subject |
personality of the teacher
|
en |
dc.subject |
burnout syndrome
|
en |
dc.subject |
coping
|
en |
dc.subject |
mental hygiene
|
en |
dc.title |
Stresové faktory v práci učitelky mateřské školy |
|
dc.title.alternative |
Stress factors in the work of a kindergarten teacher |
|
dc.type |
bakalářská práce |
cs |
dc.contributor.referee |
Zelina, Miron |
|
dc.date.accepted |
2016-06-07 |
|
dc.description.abstract-translated |
Bachelor thesis has theoretically-empirical framework. It discusses stress factors, while the target group was represented by teachers in a kindergarten in the Zlín region. The theoreti-cal part is divided into three chapters, in which we have focused on how stress affects be-haviour and feelings of given individual, how we can prevent stress and also the personali-ty of a teacher who is the determining factor in response to stress. The empirical part de-scribes the quantitative research conducted by questionnaire, where it is determined what in kindergarten teachers causes stress and how to prevent it. |
|
dc.description.department |
Ústav školní pedagogiky |
|
dc.thesis.degree-discipline |
Učitelství pro mateřské školy |
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Preschool Teacher Training |
en |
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta humanitních studií |
cs |
dc.thesis.degree-grantor |
Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Humanities |
en |
dc.thesis.degree-name |
Bc. |
|
dc.thesis.degree-program |
Specializace v pedagogice |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Specialization in pedagogy |
en |
dc.identifier.stag |
41317
|
|
utb.result.grade |
B |
|
dc.date.submitted |
2016-04-26 |
|
local.subject |
psychická krize
|
cs |
local.subject |
učitelky mateřských škol
|
cs |
local.subject |
psychic crisis
|
en |
local.subject |
women kindergarten teachers
|
en |