Vliv gramotného prostředí na počáteční psaní dětí
Show simple item record
dc.contributor.advisor |
Petrová, Zuzana
|
|
dc.contributor.author |
Žambochová, Lucie
|
|
dc.date.accessioned |
2016-11-20T23:35:19Z |
|
dc.date.available |
2016-11-20T23:35:19Z |
|
dc.date.issued |
2015-12-11 |
|
dc.identifier |
Elektronický archiv Knihovny UTB |
|
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10563/36916
|
|
dc.description.abstract |
Bakalářská práce se zabývá problematikou počátečního psaní dětí v mateřské škole v rámci konceptu emergující se gramotnosti. Má teoreticko empirický charakter. Teoretická část pojednává na jedné straně o tom, jaký smysl má zavádění rozvoje pregramotnosti do Rámcového vzdělávacího programu pro předškolní vzdělávání a jaký prostor je zde pro rozvoj pregramotnosti vymezen. Na druhé straně se věnuje významu prostředí v rozvoji pregramotnosti a otázkám počátečního psaní dětí. Cílem praktické části je zjistit, jaké jsou vynořující se strategie písemné produkce dětí v gramotně podnětném prostředí. Kvalitativně orientovaný výzkum je proveden s využitím pozorování a analýzy spontánní písemné produkce dětí. |
|
dc.format |
59 s. |
|
dc.language.iso |
cs |
|
dc.publisher |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně |
|
dc.rights |
Bez omezení |
|
dc.subject |
gramotnost
|
cs |
dc.subject |
pregramotnost
|
cs |
dc.subject |
gramotné prostředí
|
cs |
dc.subject |
počáteční psaní
|
cs |
dc.subject |
literacy
|
en |
dc.subject |
early literacy
|
en |
dc.subject |
literacy environment
|
en |
dc.subject |
early writing
|
en |
dc.title |
Vliv gramotného prostředí na počáteční psaní dětí |
|
dc.title.alternative |
Influence of Literacy Environment on Early Writing of Preschoolers |
|
dc.type |
bakalářská práce |
cs |
dc.contributor.referee |
Gavora, Peter |
|
dc.date.accepted |
2016-06-14 |
|
dc.description.abstract-translated |
This bachelor's thesis deals with the issues of the initial writing skills of children in kindergartens within the concept of emerging literacy. The work has theoretical - empirical character. Theoretical part analyses the purpose of developing early literacy into general education framework for preschool education. It also focuses on how much it develops the early literacy. On the other hand the work looks at the importance of environment of the early literacy development and questions of the early writing of prescholers. The aim of the practical part is to find out the strategies of writing productions of prescholers in literacy stimulated environment. Quality orientated research is done using observation and spontaneous writing production analysis. |
|
dc.description.department |
Ústav školní pedagogiky |
|
dc.thesis.degree-discipline |
Učitelství pro mateřské školy |
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Preschool Teacher Training |
en |
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta humanitních studií |
cs |
dc.thesis.degree-grantor |
Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Humanities |
en |
dc.thesis.degree-name |
Bc. |
|
dc.thesis.degree-program |
Specializace v pedagogice |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Specialization in pedagogy |
en |
dc.identifier.stag |
41299
|
|
utb.result.grade |
A |
|
dc.date.submitted |
2016-04-26 |
|
Files in this item
This item appears in the following Collection(s)
Show simple item record
Search DSpace
Browse
-
All of DSpace
-
This Collection
My Account