Program psychomotorických aktivit pro rozvoj vybraných koordinačních schopností dětí předškolního věku
Show simple item record
dc.contributor.advisor |
Pacholík, Viktor
|
|
dc.contributor.author |
Zálešáková, Silvie
|
|
dc.date.accessioned |
2016-11-20T23:35:19Z |
|
dc.date.available |
2016-11-20T23:35:19Z |
|
dc.date.issued |
2015-11-24 |
|
dc.identifier |
Elektronický archiv Knihovny UTB |
|
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10563/36915
|
|
dc.description.abstract |
Bakalářská práce má teoreticko-aplikační charakter. Je zaměřena na rozvoj koordinačních schopností dětí předškolního věku pomocí programu psychomotorických aktivit. V teoretické části je vymezen pojem psychomotorika a její vliv na vzdělávací obsah v mateřské škole. Zároveň se zabývá motorickým vývojem dětí předškolního věku a vztahem k rozvoji koordinačních schopností. V praktické aplikační části je popsán a vyhodnocen program psychomotorických aktivit, který byl realizován na základě motorického testu. Z testování vyplynulo, že vytvořený program nepatrně napomohl k rozvoji koordinačních schopností dětí předškolního věku. |
|
dc.format |
87 s. (151 184 znaků) |
|
dc.language.iso |
cs |
|
dc.publisher |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně |
|
dc.rights |
Bez omezení |
|
dc.subject |
motorické schopnosti
|
cs |
dc.subject |
koordinační schopnosti
|
cs |
dc.subject |
psychomotorika
|
cs |
dc.subject |
motor skills
|
en |
dc.subject |
coordination skills
|
en |
dc.subject |
psychomotor
|
en |
dc.title |
Program psychomotorických aktivit pro rozvoj vybraných koordinačních schopností dětí předškolního věku |
|
dc.title.alternative |
Psychomotor Activities Program for Selected Developmental Coordination Skills of Preschool Children |
|
dc.type |
bakalářská práce |
cs |
dc.contributor.referee |
Zelina, Miron |
|
dc.date.accepted |
2016-06-14 |
|
dc.description.abstract-translated |
This bachelor thesis has theoretical and applied character. Thesis is focused on selected developmental coordination skills of preschool children through psychomotor activities program. In the theoretical part of this thesis a word psychomotor and its impact on preschool curriculum are defined. Simultaneously this part deals with motor development of preschool children and its relation to selected developmental coordination skills. Afterwards, in the practical application part program psychomotor activities is described and evaluated, which is realized based on motor test. Produced program based on motor test fractionally helped to selected developmental coordination skills of preschool children. |
|
dc.description.department |
Ústav školní pedagogiky |
|
dc.thesis.degree-discipline |
Učitelství pro mateřské školy |
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Preschool Teacher Training |
en |
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta humanitních studií |
cs |
dc.thesis.degree-grantor |
Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Humanities |
en |
dc.thesis.degree-name |
Bc. |
|
dc.thesis.degree-program |
Specializace v pedagogice |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Specialization in pedagogy |
en |
dc.identifier.stag |
41298
|
|
utb.result.grade |
B |
|
dc.date.submitted |
2016-04-25 |
|
local.subject |
psychomotorické hry
|
cs |
local.subject |
předškoláci
|
cs |
local.subject |
perceptual-motor training
|
en |
local.subject |
preschool children
|
en |
local.subject |
preschoolers
|
en |
Files in this item
This item appears in the following Collection(s)
Show simple item record
Search DSpace
Browse
-
All of DSpace
-
This Collection
My Account