Priority mateřské školy z hlediska utváření pedagogického sboru

DSpace Repository

Language: English čeština 

Priority mateřské školy z hlediska utváření pedagogického sboru

Show simple item record

dc.contributor.advisor Kočvarová, Ilona
dc.contributor.author Kroupová, Tereza
dc.date.accessioned 2016-11-20T23:35:18Z
dc.date.available 2016-11-20T23:35:18Z
dc.date.issued 2015-11-24
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/36905
dc.description.abstract Tato bakalářská práce má teoreticko-empirický charakter. Teoretická část se zabývá objasněním pedagogické evaluace, autoevaluace, současnými požadavky na kvalitu preprimár-ního vzdělávání a autoevaluačním nástrojem Dobrá škola metoda pro stanovení priorit školy. Praktická část práce se opírá právě o aplikaci zmiňovaného nástroje, kdy pedagogičtí pracovníci z vybraných škol třídili kartičky s výroky neboli Q-typy spadající do jednotlivých oblastí školy, dle jejich subjektivní důležitosti, aby tak vyjádřili co pro ně je a není prioritní. Získaná data byla následně zpracována pomocí metody Q-metodologie a interpretována v návazné diskusi. Cílem výzkumu je přinést ucelený náhled na vnímání priorit školy obecně.
dc.format 53 s. (71 352 znaků)
dc.language.iso cs
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Bez omezení
dc.subject Pedagogická evaluace cs
dc.subject Autoevaluace cs
dc.subject Preprimární vzdělávání cs
dc.subject Q-typy cs
dc.subject Q-metodologie cs
dc.subject Priority cs
dc.subject educational evaluation en
dc.subject self-evaluation en
dc.subject pre-primary education en
dc.subject Q-types en
dc.subject Q-methodology en
dc.subject Priorities en
dc.title Priority mateřské školy z hlediska utváření pedagogického sboru
dc.title.alternative Priorities of Nursery School from the Perspecive of the teaching Staff
dc.type bakalářská práce cs
dc.contributor.referee Majerčíková, Jana
dc.date.accepted 2016-06-09
dc.description.abstract-translated This thesis has theoretical and empirical nature. The theoretical part identifies educational evaluation and self-evaluation according to current quality requirements of pre-primary educational system. It also clarifies the auto-evaluation method applied to determine scho-ol's priorities - Dobrá Škola. The practical part of this thesis is based on the application of the aforementioned method Dobrá Škola. Teachers from pre-selected schools separated Q-type statement cards into various school section groups according to their subjective priori-ties. The aim of this research is to examine personal preferences in order to find out diffe-rent school section group evaluation. The obtained data were processed using the Q-methodology and interpreted in a follow-up discussion. The research aims to provide a comprehensive insight into the perception of school priorities in general.
dc.description.department Ústav školní pedagogiky
dc.thesis.degree-discipline Učitelství pro mateřské školy cs
dc.thesis.degree-discipline Preschool Teacher Training en
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta humanitních studií cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Humanities en
dc.thesis.degree-name Bc.
dc.thesis.degree-program Specializace v pedagogice cs
dc.thesis.degree-program Specialization in pedagogy en
dc.identifier.stag 41288
utb.result.grade D
dc.date.submitted 2016-04-26
local.subject mateřské školy cs
local.subject didaktika cs
local.subject kindergartens en
local.subject teaching en


Files in this item

Files Size Format View Description
kroupová_2016_dp.pdf 1.061Mb PDF View/Open None
kroupová_2016_op.docx 16.80Kb Unknown View/Open None
kroupová_2016_vp.docx 18.76Kb Unknown View/Open None

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account