Specifické postupy při práci s dítětem s autismem v mateřské škole
Show simple item record
dc.contributor.advisor |
Vašíková, Jana
|
|
dc.contributor.author |
Králiková, Nikol
|
|
dc.date.accessioned |
2016-11-20T23:35:18Z |
|
dc.date.available |
2016-11-20T23:35:18Z |
|
dc.date.issued |
2015-11-24 |
|
dc.identifier |
Elektronický archiv Knihovny UTB |
|
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10563/36902
|
|
dc.description.abstract |
Bakalářská práce má aplikační charakter a zabývá se integrací dětí předškolního věku s poruchou autistického spektra. V teoretické linii jsou v práci sledovány vzdělávací podmínky v mateřských školách a specifické postupy práce s dětmi s autismem. Teoretická část také shrnuje poznatky o problematice poruch autistického spektra u dětí. Praktická část se zaměřuje na kazuistiku konkrétního případu dítěte s autismem. V mateřské škole se pro takové dítě připravuje vzdělávací program. Jedna ukázka takového programu je součástí předkládané práce. Program byl připravovaný pro konkrétní dítě, s diagnózou atypický autismus. Byl zaměřen na nácvik komunikace, sebeobsluhy, rozvoj jemné motoriky a rozvoj sluchového a zrakového vnímání. Měsíční vzdělávací program byl také ověřen. |
|
dc.format |
74 s. |
|
dc.language.iso |
cs |
|
dc.publisher |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně |
|
dc.rights |
Bez omezení |
|
dc.subject |
autismus
|
cs |
dc.subject |
integrace
|
cs |
dc.subject |
triáda postižení
|
cs |
dc.subject |
strukturované učení
|
cs |
dc.subject |
vzdělávací program
|
cs |
dc.subject |
autistické spektrum
|
cs |
dc.subject |
autism
|
en |
dc.subject |
integration
|
en |
dc.subject |
triad disability
|
en |
dc.subject |
structured teaching
|
en |
dc.subject |
educational program
|
en |
dc.subject |
autistic spectrum
|
en |
dc.title |
Specifické postupy při práci s dítětem s autismem v mateřské škole |
|
dc.title.alternative |
Specific procedures for the work with a child with autism in kindergarten |
|
dc.type |
bakalářská práce |
cs |
dc.contributor.referee |
Žáková, Iva |
|
dc.date.accepted |
2016-06-09 |
|
dc.description.abstract-translated |
This bachelor's diploma has applied character and it deals with the integration of preschool children with autism spectrum disorder. The theoretical line of work are monito-red educational conditions in kindergartens and specific procedures for working with chil-dren with autism. The theoretical part also summarizes knowledge about autism spectrum disorders in children. The practical part focuses on a case study of a specific case of a child with autism. The kindergarten is for a child prepares educational program. One example of such a pro-gram is a part of this work. The program was designed for a specific child, diagnosed with atypical autism. It was focused on practicing communication, self-care, developing fine motor skills and auditory and visual perception. Monthly educational program was also verified. |
|
dc.description.department |
Ústav školní pedagogiky |
|
dc.thesis.degree-discipline |
Učitelství pro mateřské školy |
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Preschool Teacher Training |
en |
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta humanitních studií |
cs |
dc.thesis.degree-grantor |
Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Humanities |
en |
dc.thesis.degree-name |
Bc. |
|
dc.thesis.degree-program |
Specializace v pedagogice |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Specialization in pedagogy |
en |
dc.identifier.stag |
41283
|
|
utb.result.grade |
A |
|
dc.date.submitted |
2016-04-26 |
|
local.subject |
mateřské školy
|
cs |
local.subject |
autistické děti
|
cs |
local.subject |
integrovaná výuka
|
cs |
local.subject |
individuální vzdělávací programy
|
cs |
local.subject |
kindergartens
|
en |
local.subject |
children with autism
|
en |
local.subject |
integrated teaching
|
en |
local.subject |
individual educational programs
|
en |
Files in this item
This item appears in the following Collection(s)
Show simple item record
Search DSpace
Browse
-
All of DSpace
-
This Collection
My Account