dc.contributor.advisor |
Pacholík, Viktor
|
|
dc.contributor.author |
Chromická, Kateřina
|
|
dc.date.accessioned |
2016-11-20T23:35:18Z |
|
dc.date.available |
2016-11-20T23:35:18Z |
|
dc.date.issued |
2015-12-11 |
|
dc.identifier |
Elektronický archiv Knihovny UTB |
|
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10563/36900
|
|
dc.description.abstract |
Tato bakalářská práce se, jak již název napovídá, zabývá zjištěním motivačních faktorů vedoucích ke studiu Učitelství pro mateřské školy a to u studentů prezenční i kombinované formy studia tohoto oboru na Univerzitě Tomáše Bati ve Zlíně. Teoretická část rozebírá pojmy osobnost, motivace a učitel mateřské školy. Stručně také zmiňuje některé výzkumy provedené v oblasti motivace k učitelským oborům. Praktická část se pak zabývá zjištěním konkrétních motivačních faktorů, jež vedli respondenty ke studiu Učitelství pro mateřské školy na Univerzitě Tomáše Bati ve Zlíně a jejich případným změnám během samotného studia. Nachází se zde popis realizování výzkumu, vyhodnocení a interpretace dat a také závěrečná diskuze. Výzkum byl proveden pomocí dotazníkového šetření, jedná se tedy o kvantitativní výzkum. |
|
dc.format |
59 s. (91 348) |
|
dc.language.iso |
cs |
|
dc.publisher |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně |
|
dc.rights |
Bez omezení |
|
dc.subject |
motivace ke studiu
|
cs |
dc.subject |
změny motivace
|
cs |
dc.subject |
Učitelství pro mateřské školy
|
cs |
dc.subject |
studium Učitelství pro mateřské školy
|
cs |
dc.subject |
motivation to study
|
en |
dc.subject |
changes in motivation
|
en |
dc.subject |
Kindergarten Teacher Training
|
en |
dc.subject |
study Kindergarten Teacher Training
|
en |
dc.title |
Profesní motivace a její změny u studentů oboru Učitelství pro mateřské školy |
|
dc.title.alternative |
Motivation for studying and its changes throughout the course of studing of the students of the nursery school education study programme |
|
dc.type |
bakalářská práce |
cs |
dc.contributor.referee |
Zelina, Miron |
|
dc.date.accepted |
2016-06-08 |
|
dc.description.abstract-translated |
This thesis is, as its name suggests, deals with finding the motivational factors leading to study Kindergarten Teacher at students of regular and combined form of study in this field at Tomas Bata University in Zlin. The theoretical part discusses concepts of personality, motivation and nursery school teacher. Also briefly mentions some surveys conducted in the area of motivation for teaching disciplines. The practical part is focused on finding spe-cific motivating factors that led respondents to the study Kindergarten Teacher Training at Tomas Bata University in Zlin and their possible changes during the actual study. There is a description of the realization of research, evaluation and interpretation of data and the final discussion. The research was conducted through a questionnaire survey, so it is a qu-antitative research. |
|
dc.description.department |
Ústav školní pedagogiky |
|
dc.thesis.degree-discipline |
Učitelství pro mateřské školy |
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Preschool Teacher Training |
en |
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta humanitních studií |
cs |
dc.thesis.degree-grantor |
Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Humanities |
en |
dc.thesis.degree-name |
Bc. |
|
dc.thesis.degree-program |
Specializace v pedagogice |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Specialization in pedagogy |
en |
dc.identifier.stag |
41274
|
|
utb.result.grade |
D |
|
dc.date.submitted |
2016-04-26 |
|
local.subject |
studijní motivace
|
cs |
local.subject |
primární pedagogika
|
cs |
local.subject |
motivation to study
|
en |
local.subject |
primary education
|
en |