dc.contributor.advisor |
Majerčíková, Jana
|
|
dc.contributor.author |
Horská, Anetta
|
|
dc.date.accessioned |
2016-11-20T23:35:18Z |
|
dc.date.available |
2016-11-20T23:35:18Z |
|
dc.date.issued |
2015-12-11 |
|
dc.identifier |
Elektronický archiv Knihovny UTB |
|
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10563/36899
|
|
dc.description.abstract |
Bakalářská práce má teoreticko-empirický charakter. Zaobírá se problematikou osvojování si anglického jazyka dětí předškolního věku. Teoretická část popisuje současné rodiče a jejich vztah k výuce anglického jazyka v mateřské škole. Dále sumarizuje problematiku rané výuky anglického jazyka a nabízí některé názory odborníků na toto téma. Také pojednává o tom, jak by taková výuka měla reálně probíhat a jaké faktory výuku anglického jazyka ovlivňují. Empirická část předkládá výsledky kvantitativního výzkumu realizovaného pomocí dotazníkového šetření. V této části jsou vyhodnoceny názory rodičů na výuku anglického jazyka. Z výsledků výzkumu plyne, že mezi rodiči najdeme jak příznivce zavádění výuky anglického jazyka do mateřské školy, tak rodiče, jenž nesouhlasí s výukou. Převahu v našem výzkumu tvoří rodiče, kteří jsou pro výuku anglického jazyka v mateřské škole. |
|
dc.format |
53 s. |
|
dc.language.iso |
cs |
|
dc.publisher |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně |
|
dc.rights |
Bez omezení |
|
dc.subject |
současní rodiče
|
cs |
dc.subject |
rané osvojování cizího jazyka
|
cs |
dc.subject |
anglický jazyk v mateřské škole
|
cs |
dc.subject |
contemporary parents
|
en |
dc.subject |
early foreign language acquisition
|
en |
dc.subject |
english language in kindergarten
|
en |
dc.title |
Názory rodičů dětí v mateřských školách na výuku anglického jazyka před nástupem na základní školu |
|
dc.title.alternative |
The views of parents of children attending kindergarten on english language teaching before entering primary school |
|
dc.type |
bakalářská práce |
cs |
dc.contributor.referee |
Divošová, Romana |
|
dc.date.accepted |
2016-06-07 |
|
dc.description.abstract-translated |
This bachelor´s thesis has theoretical empirical character. It deals with the issue of acquisition of the english language preschool children. The theoretical part describes contemporary parents and their relationship to english language education in kindergarten. It also summarizes the problems of early english language education and it offers some opinions of experts on this topic. It also discusses how such training should actually take place and what factors can affect teaching of english. Empirical part presents the results of quantitative research conducted via questionnaire. In this section we evaluate parents opinions on english language teaching. The research shows that we find parents who are supporters tea-ching english in kindergarten and parents who disagree with this trend. Superiority in our research consists of parents who agree with teaching english language in kindergarten. |
|
dc.description.department |
Ústav školní pedagogiky |
|
dc.thesis.degree-discipline |
Učitelství pro mateřské školy |
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Preschool Teacher Training |
en |
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta humanitních studií |
cs |
dc.thesis.degree-grantor |
Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Humanities |
en |
dc.thesis.degree-name |
Bc. |
|
dc.thesis.degree-program |
Specializace v pedagogice |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Specialization in pedagogy |
en |
dc.identifier.stag |
41273
|
|
utb.result.grade |
D |
|
dc.date.submitted |
2016-04-26 |
|
local.subject |
rodiče
|
cs |
local.subject |
názory a postoje
|
cs |
local.subject |
výuka jazyků
|
cs |
local.subject |
angličtina
|
cs |
local.subject |
mateřské školy
|
cs |
local.subject |
preprimární pedagogika
|
cs |
local.subject |
parents
|
en |
local.subject |
views and attitudes
|
en |
local.subject |
language teaching and learning
|
en |
local.subject |
English language
|
en |
local.subject |
kindergartens
|
en |
local.subject |
pre-primary education
|
en |