dc.contributor.advisor |
Majerčíková, Jana
|
|
dc.contributor.author |
Pospíšilová, Alena
|
|
dc.date.accessioned |
2016-11-20T23:35:17Z |
|
dc.date.available |
2016-11-20T23:35:17Z |
|
dc.date.issued |
2015-11-24 |
|
dc.identifier |
Elektronický archiv Knihovny UTB |
|
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10563/36896
|
|
dc.description.abstract |
Bakalářská práce má teoreticko-empirický charakter. Teoretická část se zaměřuje na vymezení teoretických východisek týkajících se tvorby portfolia, jeho náležitostí, i na zapojení rodičů do jeho tvorby. Popisuje rovněž jednotlivé aktéry, kteří se na tvorbě portfolia podílejí. Hlavní cílem výzkumu bylo zjistit, jaká je reflexe rodičů na portfolio jejich dítěte v mateřské škole. Pod termínem reflexe byly chápany informace, které rodiče o portfoliu mají, jejich zkušenosti a zájem o zapojení se do tvorby portfolia. Data pro tento výzkum byla shromažďována formou dotazníku. Ze zjištěných dat byly vyvozeny závěry, že informace, které rodiče o portfoliu svého dítěte mají, jsou značně omezené. Bylo zjištěno, že rodiče mnohdy o existenci portfolia svého dítěte ani nevědí, z čehož vyplývá, že s ním ne-mohou mít ani osobní zkušenost. Na základě sesbíraných dat bylo zaznamenáno, že rodiče mají zájem o vedení portfolií v mateřských školách a také o zapojení se do samotné tvorby portfolia. |
|
dc.format |
72 s. (108 956 znaků) |
|
dc.language.iso |
cs |
|
dc.publisher |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně |
|
dc.rights |
Bez omezení |
|
dc.subject |
aktér
|
cs |
dc.subject |
mateřská škola
|
cs |
dc.subject |
participace
|
cs |
dc.subject |
portfolio
|
cs |
dc.subject |
reflexe
|
cs |
dc.subject |
rodiče
|
cs |
dc.subject |
spolupráce
|
cs |
dc.subject |
actor
|
en |
dc.subject |
kindergarten
|
en |
dc.subject |
participation
|
en |
dc.subject |
portfolio
|
en |
dc.subject |
reflection
|
en |
dc.subject |
parents
|
en |
dc.subject |
cooperation
|
en |
dc.title |
Reflexe rodičů na portfolio dítěte v mateřské škole |
|
dc.title.alternative |
Parents reflection on the childs portfolio in nursey school |
|
dc.type |
bakalářská práce |
cs |
dc.contributor.referee |
Lukášová, Hana |
|
dc.date.accepted |
2016-06-10 |
|
dc.description.abstract-translated |
This bachelor thesis has a theoretical-empiric character. The theoretical part focuses on the theory related to creating a portfolio, its components, but also on involvement of parents in its development It also describes the individual actors, who was involved in the creation of a portfolio. The main aim of the research was to determine what is the reflection of parents on the portfolio of their child in kindergarten. Under this reflection is understood informa-tion and knowledge, that parents have about the portfolio, their experience and interest in involvement in development of the portfolio. Data for this research was collected using a questionnaire. From the collected data the conclucion was made that the knowledge and information, which parents have regarding their child's portfolio, is very limited. Parents often do not know about existence of the portfolio, which at the same time means, that they can not have any personal experience with it. Based on the data, it was found out that parents are interested in management of portfolios in kindergartens and also in being invol-ved it its creation. |
|
dc.description.department |
Ústav školní pedagogiky |
|
dc.thesis.degree-discipline |
Učitelství pro mateřské školy |
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Preschool Teacher Training |
en |
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta humanitních studií |
cs |
dc.thesis.degree-grantor |
Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Humanities |
en |
dc.thesis.degree-name |
Bc. |
|
dc.thesis.degree-program |
Specializace v pedagogice |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Specialization in pedagogy |
en |
dc.identifier.stag |
41270
|
|
utb.result.grade |
B |
|
dc.date.submitted |
2016-04-26 |
|
local.subject |
mateřské školy
|
cs |
local.subject |
rodina a škola
|
cs |
local.subject |
pracovní dovednosti
|
cs |
local.subject |
předškoláci
|
cs |
local.subject |
hodnocení žáků
|
cs |
local.subject |
kindergartens
|
en |
local.subject |
home and school
|
en |
local.subject |
work habits
|
en |
local.subject |
preschool children
|
en |
local.subject |
evaluation of school children
|
en |