dc.contributor.advisor |
Navrátilová, Hana
|
|
dc.contributor.author |
Sojová, Petra
|
|
dc.date.accessioned |
2016-11-20T23:35:17Z |
|
dc.date.available |
2016-11-20T23:35:17Z |
|
dc.date.issued |
2015-11-24 |
|
dc.identifier |
Elektronický archiv Knihovny UTB |
|
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10563/36893
|
|
dc.description.abstract |
Bakalářská práce je zaměřena na pravidla pedagogické komunikace z hlediska učitelů středních škol. Práce je rozdělena do dvou částí: na teoretickou a praktickou. V teoretické části jsou definovány základní pojmy související s problematikou práce, je charakterizována pedagogická komunikace a pravidla pedagogické komunikace včetně jejich členění. V praktické části jsou uvedeny cíle výzkumu a metoda ke zjištění výsledků výzkumu. Cílem je zjistit, jak učitelé vnímají práci s pravidly při výuce odborných předmětů na střední škole. |
|
dc.format |
66 |
|
dc.language.iso |
cs |
|
dc.publisher |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně |
|
dc.rights |
Bez omezení |
|
dc.subject |
učitel
|
cs |
dc.subject |
pedagogická komunikace
|
cs |
dc.subject |
pravidla pedagogické komunikace
|
cs |
dc.subject |
teacher
|
en |
dc.subject |
classroom communication
|
en |
dc.subject |
rules of classroom communication
|
en |
dc.title |
Pravidla pedagogické komunikace ve výuce odborných předmětů |
|
dc.title.alternative |
The rules of classroom communication for teaching the specialized subjects |
|
dc.type |
bakalářská práce |
cs |
dc.contributor.referee |
Majerčíková, Jana |
|
dc.date.accepted |
2016-06-16 |
|
dc.description.abstract-translated |
The topic of my bachelor´s work is rules of classroom communication from the point of view of secondary school teachers. My work is devided into two parts: the theoretical one and the practical one. I define basic terms, then explain what rules of communication are and I describe the rules of classroom communications including breakdowns. Goals and method of my work are mentioned in the practical part. The goal is to find out how teachers perceive work with the rules of communication. |
|
dc.description.department |
Ústav školní pedagogiky |
|
dc.thesis.degree-discipline |
Učitelství odborných předmětů pro SŠ |
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Secondary School Teachers´ Training in Specialized Subjects |
en |
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta humanitních studií |
cs |
dc.thesis.degree-grantor |
Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Humanities |
en |
dc.thesis.degree-name |
Bc. |
|
dc.thesis.degree-program |
Specializace v pedagogice |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Specialization in pedagogy |
en |
dc.identifier.stag |
41263
|
|
utb.result.grade |
C |
|
dc.date.submitted |
2016-04-26 |
|
local.subject |
pedagogická komunikace
|
cs |
local.subject |
odborné předměty
|
cs |
local.subject |
střední školy
|
cs |
local.subject |
communication in learning and scholarship
|
en |
local.subject |
specialized school subjects
|
en |
local.subject |
secondary schools
|
en |