dc.contributor.advisor |
Lukášová, Hana
|
|
dc.contributor.author |
Galatík, Dalibor
|
|
dc.date.accessioned |
2016-11-20T23:35:17Z |
|
dc.date.available |
2016-11-20T23:35:17Z |
|
dc.date.issued |
2015-12-11 |
|
dc.identifier |
Elektronický archiv Knihovny UTB |
|
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10563/36887
|
|
dc.description.abstract |
Učitel může posuzovat žáky z více zorných úhlů. V teoretické části budou popsány pojmy, jako je sebereflexe, sebepojetí, motivace, diagnostika, autodiagnostika, vztah motivace k autodiagnostice, a proč by měl učitel schopen rozlišit u jednotlivých žáků výkonovou orientaci. V praktické části se budu zabývat výzkumem autodiagnostiky výkonové motivace a obav z neúspěchu u žáků středních škol, kterou provádí učitel. Výzkum je zaměřen i na osobní autodiagnostiku žáků výkonové motivace a osobní autodiagnostiku obav z neúspěchu. Budou porovnány výroky učitelů a žáků v oblasti pozitivní výkonové motivace. |
|
dc.format |
84 s. |
|
dc.language.iso |
cs |
|
dc.publisher |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně |
|
dc.rights |
Bez omezení |
|
dc.subject |
Učitel
|
cs |
dc.subject |
žák
|
cs |
dc.subject |
sebereflexe
|
cs |
dc.subject |
sebepojetí
|
cs |
dc.subject |
autodiagnostika
|
cs |
dc.subject |
diagnostika
|
cs |
dc.subject |
motivace
|
cs |
dc.subject |
výkonová motivace
|
cs |
dc.subject |
potřeba úspěšného výkonu
|
cs |
dc.subject |
potřeba vyhnutí se neúspěchu
|
cs |
dc.subject |
Teacher
|
en |
dc.subject |
student
|
en |
dc.subject |
self-reflection
|
en |
dc.subject |
self-concept
|
en |
dc.subject |
self- diagnosis
|
en |
dc.subject |
diagnosis
|
en |
dc.subject |
motivation
|
en |
dc.subject |
per-formance motivation
|
en |
dc.subject |
a need of successful performance
|
en |
dc.subject |
a need to avoid failure
|
en |
dc.title |
Výzkum autodiagnostiky pojetí žáků u učitelů odborných předmětů |
|
dc.title.alternative |
Research of autodiagnostics students concept by vocational subject teachers |
|
dc.type |
bakalářská práce |
cs |
dc.contributor.referee |
Majerčíková, Jana |
|
dc.date.accepted |
2016-06-15 |
|
dc.description.abstract-translated |
A teacher can evaluate students from different angles. Terms such as self-reflection, self-concept, motivation, diagnosis and self- diagnosis, motivation relationship to self- diagno-sis and why a teacher should be able to distinguish a performance orientation in each stu-dent will be described in the theoretical part. In the practical part I will look into a self-diagnosis preformance motivation research and worries about unsuccessful high school stu-dents which carries out a teacher. This research is focused also on personal self- diagnosis of students' performance orientation and personal self-diagnosis worries about failure. Statements of teachers and students in the positive performance motivation area will be compared. |
|
dc.description.department |
Ústav školní pedagogiky |
|
dc.thesis.degree-discipline |
Učitelství odborných předmětů pro SŠ |
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Secondary School Teachers´ Training in Specialized Subjects |
en |
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta humanitních studií |
cs |
dc.thesis.degree-grantor |
Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Humanities |
en |
dc.thesis.degree-name |
Bc. |
|
dc.thesis.degree-program |
Specializace v pedagogice |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Specialization in pedagogy |
en |
dc.identifier.stag |
41255
|
|
utb.result.grade |
D |
|
dc.date.submitted |
2016-04-27 |
|