Výzkum autodiagnostiky pojetí žáků u učitelů odborných předmětů

DSpace Repository

Language: English čeština 

Výzkum autodiagnostiky pojetí žáků u učitelů odborných předmětů

Show simple item record

dc.contributor.advisor Lukášová, Hana
dc.contributor.author Galatík, Dalibor
dc.date.accessioned 2016-11-20T23:35:17Z
dc.date.available 2016-11-20T23:35:17Z
dc.date.issued 2015-12-11
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/36887
dc.description.abstract Učitel může posuzovat žáky z více zorných úhlů. V teoretické části budou popsány pojmy, jako je sebereflexe, sebepojetí, motivace, diagnostika, autodiagnostika, vztah motivace k autodiagnostice, a proč by měl učitel schopen rozlišit u jednotlivých žáků výkonovou orientaci. V praktické části se budu zabývat výzkumem autodiagnostiky výkonové motivace a obav z neúspěchu u žáků středních škol, kterou provádí učitel. Výzkum je zaměřen i na osobní autodiagnostiku žáků výkonové motivace a osobní autodiagnostiku obav z neúspěchu. Budou porovnány výroky učitelů a žáků v oblasti pozitivní výkonové motivace.
dc.format 84 s.
dc.language.iso cs
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Bez omezení
dc.subject Učitel cs
dc.subject žák cs
dc.subject sebereflexe cs
dc.subject sebepojetí cs
dc.subject autodiagnostika cs
dc.subject diagnostika cs
dc.subject motivace cs
dc.subject výkonová motivace cs
dc.subject potřeba úspěšného výkonu cs
dc.subject potřeba vyhnutí se neúspěchu cs
dc.subject Teacher en
dc.subject student en
dc.subject self-reflection en
dc.subject self-concept en
dc.subject self- diagnosis en
dc.subject diagnosis en
dc.subject motivation en
dc.subject per-formance motivation en
dc.subject a need of successful performance en
dc.subject a need to avoid failure en
dc.title Výzkum autodiagnostiky pojetí žáků u učitelů odborných předmětů
dc.title.alternative Research of autodiagnostics students concept by vocational subject teachers
dc.type bakalářská práce cs
dc.contributor.referee Majerčíková, Jana
dc.date.accepted 2016-06-15
dc.description.abstract-translated A teacher can evaluate students from different angles. Terms such as self-reflection, self-concept, motivation, diagnosis and self- diagnosis, motivation relationship to self- diagno-sis and why a teacher should be able to distinguish a performance orientation in each stu-dent will be described in the theoretical part. In the practical part I will look into a self-diagnosis preformance motivation research and worries about unsuccessful high school stu-dents which carries out a teacher. This research is focused also on personal self- diagnosis of students' performance orientation and personal self-diagnosis worries about failure. Statements of teachers and students in the positive performance motivation area will be compared.
dc.description.department Ústav školní pedagogiky
dc.thesis.degree-discipline Učitelství odborných předmětů pro SŠ cs
dc.thesis.degree-discipline Secondary School Teachers´ Training in Specialized Subjects en
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta humanitních studií cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Humanities en
dc.thesis.degree-name Bc.
dc.thesis.degree-program Specializace v pedagogice cs
dc.thesis.degree-program Specialization in pedagogy en
dc.identifier.stag 41255
utb.result.grade D
dc.date.submitted 2016-04-27


Files in this item

Files Size Format View Description
galatík_2016_dp.pdf 2.397Mb PDF View/Open None
galatík_2016_op.docx 22.57Kb Unknown View/Open None
galatík_2016_vp.docx 20.42Kb Unknown View/Open None

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account