dc.contributor.advisor |
Majerčíková, Jana
|
|
dc.contributor.author |
Maňásková, Dominika
|
|
dc.date.accessioned |
2016-11-20T23:35:16Z |
|
dc.date.available |
2016-11-20T23:35:16Z |
|
dc.date.issued |
2015-11-24 |
|
dc.identifier |
Elektronický archiv Knihovny UTB |
|
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10563/36883
|
|
dc.description.abstract |
Bakalářská práce je zaměřena na problematiku univerzitních mateřských škol. Teoretická část sumarizuje poznatky týkající se vývoje předškolních institucí, opatření pro slaďování profesního a rodinného života, firemních mateřských škol, charakteristiky univerzitních mateřských škol a jejich specifik. Praktická část bakalářské práce popisuje kvalitativně orientovaný výzkum, který byl realizovaný prostřednictvím interview s učitelkami a rodiči univerzitní mateřské školy. Na základě analýzy interview byly zjištěny specifické faktory působící na fungování univerzitní mateřské školy. |
|
dc.format |
78 s. |
|
dc.language.iso |
cs |
|
dc.publisher |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně |
|
dc.rights |
Bez omezení |
|
dc.subject |
univerzitní mateřská škola
|
cs |
dc.subject |
firemní mateřská škola
|
cs |
dc.subject |
prorodinná opatření
|
cs |
dc.subject |
university nursery schools
|
en |
dc.subject |
company nurseries
|
en |
dc.subject |
pro-family measures
|
en |
dc.title |
Polarity práce univerzitních mateřských škol na příkladě mateřské školy Qočna |
|
dc.title.alternative |
The polarity of university nursery school work on example of Qočna nursery school |
|
dc.type |
bakalářská práce |
cs |
dc.contributor.referee |
Wiegerová, Adriana |
|
dc.date.accepted |
2016-06-09 |
|
dc.description.abstract-translated |
This Bachelor thesis is focused on the issue of university nursery schools. The The theoretical part summarized knowledges concerning the development of pre-school institutions, measures for reconciling work and family life, company nurseries, characteris-tics of the university nursery schools and their specifics. The practical part describes qualitatively oriented research, which was conducted through interviews with teachers and parents of university nursery school. Based on the analysis of the interviews were identified specific factors affecting the functioning of the university nursery school. |
|
dc.description.department |
Ústav školní pedagogiky |
|
dc.thesis.degree-discipline |
Učitelství pro mateřské školy |
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Preschool Teacher Training |
en |
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta humanitních studií |
cs |
dc.thesis.degree-grantor |
Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Humanities |
en |
dc.thesis.degree-name |
Bc. |
|
dc.thesis.degree-program |
Specializace v pedagogice |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Specialization in pedagogy |
en |
dc.identifier.stag |
41251
|
|
utb.result.grade |
B |
|
dc.date.submitted |
2016-04-26 |
|
local.subject |
univerzitní mateřské školy
|
cs |
local.subject |
university nursery school
|
en |