A Promotional Mix for the Handmade Paper Mill Velké Losiny

DSpace Repository

Language: English čeština 

A Promotional Mix for the Handmade Paper Mill Velké Losiny

Show simple item record

dc.contributor.advisor Vaněk, Jiří
dc.contributor.author Surovcová, Michaela
dc.date.accessioned 2016-11-20T23:35:16Z
dc.date.available 2016-11-20T23:35:16Z
dc.date.issued 2015-07-15
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/36876
dc.description.abstract Tato bakalářská práce se zabývá nástroji propagace firem, což je důležité k tomu, aby se firma dostala do povědomí zákazníků. V teoretické části se zaměřuje na marketing a marketingovou komunikaci obecně a následně v praktické části zkoumá nástroje propagace ruční papírny Velké Losiny. Cílem této práce je zjistit jaké metody komunikace se zákazníky ruční papírna používá a popřípadě navrhnout zlepšení
dc.format 74 442
dc.language.iso en
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Bez omezení
dc.subject ruční papír cs
dc.subject ruční papírna cs
dc.subject marketingový komunikační mix cs
dc.subject komunikace cs
dc.subject handmade paper en
dc.subject handmade paper mill en
dc.subject promotional mix en
dc.subject communication en
dc.title A Promotional Mix for the Handmade Paper Mill Velké Losiny
dc.title.alternative A Promotional Mix for the Handmade Paper Mill Velké Losiny
dc.type bakalářská práce cs
dc.contributor.referee Benyahya, Petra
dc.date.accepted 2016-06-13
dc.description.abstract-translated This bachelor thesis is concerned with marketing communication which is important thing for companies to consider in order to reach public awareness which is essential if the company wants to be prosperous. Thesis is divided into two parts: theoretical and analytical. Theoretical part focuses on marketing and marketing communication theoretically and afterwards in analytical part is introduced handmade paper mill Velké Losiny and explored tools of marketing communication used by paper mill. The aim of the thesis is to suggest a proposal for improvement of the current situation in paper mill.
dc.description.department Ústav moderních jazyků a literatur
dc.thesis.degree-discipline Anglický jazyk pro manažerskou praxi cs
dc.thesis.degree-discipline English for Business Administration en
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta humanitních studií cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Humanities en
dc.thesis.degree-name Bc.
dc.thesis.degree-program Filologie cs
dc.thesis.degree-program Philology en
dc.identifier.stag 41168
utb.result.grade E
dc.date.submitted 2015-08-21
local.subject marketingový mix cs
local.subject papírny cs
local.subject reklama cs
local.subject marketing mix en
local.subject paper mills en
local.subject advertising en


Files in this item

Files Size Format View Description
surovcová_2016_dp.pdf 2.280Mb PDF View/Open None
surovcová_2016_op.doc 47Kb Unknown View/Open None
surovcová_2016_vp.doc 48Kb Unknown View/Open None

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account