Analýza spokojenosti zákazníků firmy MRB Sazovice, spol. s r.o
Show simple item record
dc.contributor.advisor |
Vaculová, Pavla
|
|
dc.contributor.author |
Konečná, Kristýna
|
|
dc.date.accessioned |
2016-11-20T23:35:15Z |
|
dc.date.available |
2016-11-20T23:35:15Z |
|
dc.date.issued |
2016-03-04 |
|
dc.identifier |
Elektronický archiv Knihovny UTB |
|
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10563/36873
|
|
dc.description.abstract |
Bakalářská práce se zabývá analýzou průzkumu spokojenosti zákazníků firmy MRB Sazovice, spol. s r.o. prostřednictvím dotazníkového šetření. Práce je rozdělena do dvou částí, teoretické a praktické. V teoretické části jsou vyjádřeny poznatky získané z odborné literatury zaměřené na zákazníka, jeho spokojenost a marketingový výzkum. V praktické části je charakterizována společnost, konkurence a také je využita SWOT analýza. Dále jsou v práci zpracovány hodnoty z dotazníkového šetření a jsou navrhnuty doporučení ke zvýšení spokojenosti jejich zákazníků. |
|
dc.format |
63 s. |
|
dc.language.iso |
cs |
|
dc.publisher |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně |
|
dc.rights |
Bez omezení |
|
dc.subject |
Zákazník
|
cs |
dc.subject |
Spokojenost zákazníka
|
cs |
dc.subject |
Marketingový výzkum
|
cs |
dc.subject |
Dotazníkové šetření
|
cs |
dc.subject |
Customer
|
en |
dc.subject |
Satisfaction of customers
|
en |
dc.subject |
Marketing research
|
en |
dc.subject |
Questionnaire survey
|
en |
dc.title |
Analýza spokojenosti zákazníků firmy MRB Sazovice, spol. s r.o |
|
dc.title.alternative |
The Analysis of Customer Satisfaction of MRB Sazovice, spol. s r.o. Company |
|
dc.type |
bakalářská práce |
cs |
dc.contributor.referee |
Brišová, Hana |
|
dc.date.accepted |
2016-06-07 |
|
dc.description.abstract-translated |
The bachelor thesis deals with an analysis survey of the customer´s satisfaction of MRB Sazovice, spol. s r.o. company through a questionnaire survey. The thesis is divided into two parts, theoretical and practical. In the theoretical part knowledge gained from professional literature focused on customer, his satisfaction and marketing research are expressed. In the practical part company, competition is characterized and SWOT analysis is also used. Furthermore in the thesis the data from questionnaire survey are processed and recommendations to increase customer´s satisfaction are suggested. |
|
dc.description.department |
Vyšší odborná škola ekonomická |
|
dc.thesis.degree-discipline |
Marketing |
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Marketing |
en |
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky |
cs |
dc.thesis.degree-grantor |
Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Management and Economics |
en |
dc.thesis.degree-name |
Bc. |
|
dc.thesis.degree-program |
Ekonomika a management |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Economics and Management |
en |
dc.identifier.stag |
41080
|
|
utb.result.grade |
C |
|
dc.date.submitted |
2016-04-22 |
|
Files in this item
This item appears in the following Collection(s)
Show simple item record
Search DSpace
Browse
-
All of DSpace
-
This Collection
My Account