Analýza spokojenosti zákazníků firmy MRB Sazovice, spol. s r.o

DSpace Repository

Language: English čeština 

Analýza spokojenosti zákazníků firmy MRB Sazovice, spol. s r.o

Show simple item record

dc.contributor.advisor Vaculová, Pavla
dc.contributor.author Konečná, Kristýna
dc.date.accessioned 2016-11-20T23:35:15Z
dc.date.available 2016-11-20T23:35:15Z
dc.date.issued 2016-03-04
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/36873
dc.description.abstract Bakalářská práce se zabývá analýzou průzkumu spokojenosti zákazníků firmy MRB Sazovice, spol. s r.o. prostřednictvím dotazníkového šetření. Práce je rozdělena do dvou částí, teoretické a praktické. V teoretické části jsou vyjádřeny poznatky získané z odborné literatury zaměřené na zákazníka, jeho spokojenost a marketingový výzkum. V praktické části je charakterizována společnost, konkurence a také je využita SWOT analýza. Dále jsou v práci zpracovány hodnoty z dotazníkového šetření a jsou navrhnuty doporučení ke zvýšení spokojenosti jejich zákazníků.
dc.format 63 s.
dc.language.iso cs
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Bez omezení
dc.subject Zákazník cs
dc.subject Spokojenost zákazníka cs
dc.subject Marketingový výzkum cs
dc.subject Dotazníkové šetření cs
dc.subject Customer en
dc.subject Satisfaction of customers en
dc.subject Marketing research en
dc.subject Questionnaire survey en
dc.title Analýza spokojenosti zákazníků firmy MRB Sazovice, spol. s r.o
dc.title.alternative The Analysis of Customer Satisfaction of MRB Sazovice, spol. s r.o. Company
dc.type bakalářská práce cs
dc.contributor.referee Brišová, Hana
dc.date.accepted 2016-06-07
dc.description.abstract-translated The bachelor thesis deals with an analysis survey of the customer´s satisfaction of MRB Sazovice, spol. s r.o. company through a questionnaire survey. The thesis is divided into two parts, theoretical and practical. In the theoretical part knowledge gained from professional literature focused on customer, his satisfaction and marketing research are expressed. In the practical part company, competition is characterized and SWOT analysis is also used. Furthermore in the thesis the data from questionnaire survey are processed and recommendations to increase customer´s satisfaction are suggested.
dc.description.department Vyšší odborná škola ekonomická
dc.thesis.degree-discipline Marketing cs
dc.thesis.degree-discipline Marketing en
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Management and Economics en
dc.thesis.degree-name Bc.
dc.thesis.degree-program Ekonomika a management cs
dc.thesis.degree-program Economics and Management en
dc.identifier.stag 41080
utb.result.grade C
dc.date.submitted 2016-04-22


Files in this item

Files Size Format View Description
konečná_2016_dp.pdf 1.900Mb PDF View/Open None
konečná_2016_op.pdf 652.7Kb PDF View/Open None
konečná_2016_vp.pdf 540.0Kb PDF View/Open None

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account