Problematika krize středního věku
Show simple item record
dc.contributor.advisor |
Prášilová, Halka
|
|
dc.contributor.author |
Gratiasová, Zdeňka
|
|
dc.date.accessioned |
2016-11-20T23:30:30Z |
|
dc.date.available |
2016-11-20T23:30:30Z |
|
dc.date.issued |
2014-11-04 |
|
dc.identifier |
Elektronický archiv Knihovny UTB |
|
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10563/36865
|
|
dc.description.abstract |
Diplomová práce je zaměřena na problematiku krize středních let. Teoretická část přibližuje krize v životě člověka, pojem osobnost, její vývoj a specifika střední dospělosti. Následně charakterizuje krizi středního věku, zabývá se možnostmi jejího řešení a podporou osobní pohody převážně na základě výzkumů pozitivní psychologie. Praktická část usiluje o zmapování prožívání člověka v souvislosti s přechodem z období střední dospělosti do období starší dospělosti kvantitativní výzkumnou metodou. |
|
dc.format |
129 s. |
|
dc.language.iso |
cs |
|
dc.publisher |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně |
|
dc.rights |
Bez omezení |
|
dc.subject |
krize
|
cs |
dc.subject |
osobnost
|
cs |
dc.subject |
vývoj
|
cs |
dc.subject |
dospělost
|
cs |
dc.subject |
střední věk
|
cs |
dc.subject |
osobní pohoda
|
cs |
dc.subject |
crisis
|
en |
dc.subject |
personality
|
en |
dc.subject |
development
|
en |
dc.subject |
adulthood
|
en |
dc.subject |
middle age
|
en |
dc.subject |
well-being
|
en |
dc.title |
Problematika krize středního věku |
|
dc.title.alternative |
The Issue of Midlife Crisis |
|
dc.type |
diplomová práce |
cs |
dc.contributor.referee |
Ocetková, Irena |
|
dc.date.accepted |
2016-01-25 |
|
dc.description.abstract-translated |
The thesis focuses on the issue of midlife crisis. The theoretical part covers crises in a person's life, the concept of personality, personality development and the characteristics of middle adulthood. The work then characterizes the midlife crisis and discusses possible ways of dealing with it and supporting a person's well-being, based primarily on the research of positive psychology. Using a quantitative research method, the practical part of the work attempts to map the way a person experiences the period of transition from middle adulthood to older adulthood. |
|
dc.description.department |
Institut mezioborových studií |
|
dc.thesis.degree-discipline |
Sociální pedagogika |
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Social pedagogy |
en |
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta humanitních studií |
cs |
dc.thesis.degree-grantor |
Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Humanities |
en |
dc.thesis.degree-name |
Mgr. |
|
dc.thesis.degree-program |
Specializace v pedagogice |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Specialization in Pedagogy |
en |
dc.identifier.stag |
35175
|
|
utb.result.grade |
A |
|
dc.date.submitted |
2015-11-27 |
|
local.subject |
krize středního věku
|
cs |
local.subject |
midlife crisis
|
en |
Files in this item
This item appears in the following Collection(s)
Show simple item record
Search DSpace
Browse
-
All of DSpace
-
This Collection
My Account