Změny vnímání autorit u dětí a dospívajích z pohledu učitelů

DSpace Repository

Language: English čeština 

Změny vnímání autorit u dětí a dospívajích z pohledu učitelů

Show simple item record

dc.contributor.advisor Celá, Jarmila
dc.contributor.author Trbušková, Lenka
dc.date.accessioned 2010-07-15T03:56:43Z
dc.date.available 2010-07-15T03:56:43Z
dc.date.issued 2007-05-23
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB cs
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/3685
dc.description.abstract V bakalářské práci se zabývám sledováním změn vnímaní autorit u dětí a dospívajících. V teoretické části popisuji autoritu, její význam a vývoj, druhy autority a faktory ovlivňující její význam ve společnosti. V práci také velkou část věnuji sledování autority učitele a vztahu učitel - žák a autority školy. Byl proveden kvalitativní výzkum formou rozhovorů. Ty byly realizovány se čtyřmi učiteli prvního a druhého stupně základní školy. Všem jsem pokládala stejné otázky, které se týkaly především toho, jak učitelé vnímají svoji autoritu v průběhu praxe a zda vidí změny ve vztahu žáků k učitelům. Také jsem u každého zaznamenala základní osobní údaje a údaje týkající se pedagogické praxe. Rozhovory byly následně zpracovány a vyhodnoceny. cs
dc.format 56 s., 17 s. text. příloh cs
dc.format.extent 858272 bytes cs
dc.format.mimetype application/pdf cs
dc.language.iso en
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Pouze v rámci univerzity
dc.subject autorita cs
dc.subject formální a neformální autorita cs
dc.subject autorita školy a učitele cs
dc.subject interakce učitele a žáka cs
dc.subject kvalitativní výzkum cs
dc.subject influence en
dc.subject formal and informal influence en
dc.subject influence of school and teacher en
dc.subject interaction of teacher and pupil en
dc.subject qualitative research en
dc.title Změny vnímání autorit u dětí a dospívajích z pohledu učitelů cs
dc.title.alternative Canges in perception of authorities of children and teenages from teachers sight en
dc.type bakalářská práce cs
dc.contributor.referee Kašpárková, Svatava
dc.date.accepted 2007-06-25
dc.description.abstract-translated In this work are monitored changes of perception of authorities by children and teenages. In theoretic part is described authority, its importance and progression, kinds of autohorities and influencing factors of its importance in society. Great part of this work is about teachers authority, relattion between teacher and pupil and authority of school. Qualitative research was done by conversation. Conversations were done with four teachers from the first level of basic school. These teachers have answered on the same questions about their authority during teachers profession and about changes in behaviour of pupils. Basic indications about each teacher were wrote down. Conversations were elaborated and evaluated. en
dc.description.department Ústav pedagogických věd cs
dc.description.result obhájeno cs
dc.parent.uri http://hdl.handle.net/10563/101 cs
dc.parent.uri http://hdl.handle.net/10563/220 cs
dc.thesis.degree-discipline Učitelství odborných předmětů pro SŠ cs
dc.thesis.degree-discipline Secondary School Teachers' Training in Specialized Subjects en
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta humanitních studií cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Humanities en
dc.thesis.degree-name Bc. cs
dc.thesis.degree-program Specializace v pedagogice cs
dc.thesis.degree-program Specialization in pedagogy en
dc.identifier.stag 6639
dc.date.assigned 2007-02-23
utb.result.grade C
local.subject učitel a žák cs
local.subject autorita cs
local.subject učitelské kompetence cs
local.subject teacher and learner en
local.subject authority en
local.subject teaching skills en


Files in this item

Files Size Format View
trbušková_2007_bp.pdfBlocked 838.1Kb PDF View/Open
trbušková_2007_vp.doc 43Kb Microsoft Word View/Open
trbušková_2007_op.doc 54.5Kb Microsoft Word View/Open

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account