dc.contributor.advisor |
Balvín, Jaroslav
|
|
dc.contributor.author |
Hamanová, Ivana
|
|
dc.date.accessioned |
2016-11-20T23:29:59Z |
|
dc.date.available |
2016-11-20T23:29:59Z |
|
dc.date.issued |
2015-01-23 |
|
dc.identifier |
Elektronický archiv Knihovny UTB |
|
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10563/36817
|
|
dc.description.abstract |
Diplomová práce se zabývá problematikou integrace a práce asistentů pedagoga se žáky se speciálními vzdělávacími potřebami. Teoretická část je rozdělena na dva hlavní tematické okruhy. Jeden okruh se zabývá vzděláváním žáků se speciálními vzdělávacími potřebami, jehož součástí jsou oblasti týkající se integrace, inkluze a individuálního vzdělávacího plánu. Druhý okruh je zaměřen na asistenta pedagoga jako pracovní pozici.Praktická část se věnuje kvalitativnímu výzkumu, který obsahuje kazuistiky tří žáků a tři rozhovory asistentů pedagoga, kteří jsou ve třídách těchto žáků. Cílem práce je popsat individuální práci asistentů pedagoga se žáky se speciálními vzdělávacími potřebami a jejich působnost na škole. |
|
dc.format |
79 s. |
|
dc.language.iso |
cs |
|
dc.publisher |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně |
|
dc.rights |
Bez omezení |
|
dc.subject |
asistent pedagoga
|
cs |
dc.subject |
individuální vzdělávací plán
|
cs |
dc.subject |
inkluze
|
cs |
dc.subject |
integrace
|
cs |
dc.subject |
vzdělávání žáků se speciálními vzdělávacími potřebami
|
cs |
dc.subject |
teaching assistant
|
en |
dc.subject |
an individual educational plan
|
en |
dc.subject |
inclusion
|
en |
dc.subject |
integration
|
en |
dc.subject |
education of pupils with special educational needs
|
en |
dc.title |
Asistent pedagoga a jeho sociálně pedagogická činnost |
|
dc.title.alternative |
Teaching assistant and his social teaching activities |
|
dc.type |
diplomová práce |
cs |
dc.contributor.referee |
Skarupská, Helena |
|
dc.date.accepted |
2015-09-07 |
|
dc.description.abstract-translated |
The thesis deals with issues of integration and teaching assistants work with students with special educational needs. The theoretical part is divided into two main topics. One chapter deals with the education of pupils with special educational needs, which includes areas related to integration, inclusion and individual education plan. The second part is focused on a teacher's assistant job.The practical part is devoted to qualitative research, which includes case studies of three students and three interviews teaching assistants who are in classes of pupils.The aim is to describe the individual work of teaching assistants to pupils with special educational needs and their coverage at school |
|
dc.description.department |
Ústav pedagogických věd |
|
dc.thesis.degree-discipline |
Sociální pedagogika |
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Social pedagogy |
en |
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta humanitních studií |
cs |
dc.thesis.degree-grantor |
Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Humanities |
en |
dc.thesis.degree-name |
Mgr. |
|
dc.thesis.degree-program |
Specializace v pedagogice |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Specialization in Pedagogy |
en |
dc.identifier.stag |
41207
|
|
utb.result.grade |
C |
|
dc.date.submitted |
2015-08-21 |
|
local.subject |
žáci se speciálními vzdělávacími potřebami
|
cs |
local.subject |
asistenti pedagogů
|
cs |
local.subject |
pupils with special educational needs
|
en |
local.subject |
teachers’ assistants
|
en |