Asistent pedagoga a jeho sociálně pedagogická činnost

DSpace Repository

Language: English čeština 

Asistent pedagoga a jeho sociálně pedagogická činnost

Show simple item record

dc.contributor.advisor Balvín, Jaroslav
dc.contributor.author Hamanová, Ivana
dc.date.accessioned 2016-11-20T23:29:59Z
dc.date.available 2016-11-20T23:29:59Z
dc.date.issued 2015-01-23
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/36817
dc.description.abstract Diplomová práce se zabývá problematikou integrace a práce asistentů pedagoga se žáky se speciálními vzdělávacími potřebami. Teoretická část je rozdělena na dva hlavní tematické okruhy. Jeden okruh se zabývá vzděláváním žáků se speciálními vzdělávacími potřebami, jehož součástí jsou oblasti týkající se integrace, inkluze a individuálního vzdělávacího plánu. Druhý okruh je zaměřen na asistenta pedagoga jako pracovní pozici.Praktická část se věnuje kvalitativnímu výzkumu, který obsahuje kazuistiky tří žáků a tři rozhovory asistentů pedagoga, kteří jsou ve třídách těchto žáků. Cílem práce je popsat individuální práci asistentů pedagoga se žáky se speciálními vzdělávacími potřebami a jejich působnost na škole.
dc.format 79 s.
dc.language.iso cs
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Bez omezení
dc.subject asistent pedagoga cs
dc.subject individuální vzdělávací plán cs
dc.subject inkluze cs
dc.subject integrace cs
dc.subject vzdělávání žáků se speciálními vzdělávacími potřebami cs
dc.subject teaching assistant en
dc.subject an individual educational plan en
dc.subject inclusion en
dc.subject integration en
dc.subject education of pupils with special educational needs en
dc.title Asistent pedagoga a jeho sociálně pedagogická činnost
dc.title.alternative Teaching assistant and his social teaching activities
dc.type diplomová práce cs
dc.contributor.referee Skarupská, Helena
dc.date.accepted 2015-09-07
dc.description.abstract-translated The thesis deals with issues of integration and teaching assistants work with students with special educational needs. The theoretical part is divided into two main topics. One chapter deals with the education of pupils with special educational needs, which includes areas related to integration, inclusion and individual education plan. The second part is focused on a teacher's assistant job.The practical part is devoted to qualitative research, which includes case studies of three students and three interviews teaching assistants who are in classes of pupils.The aim is to describe the individual work of teaching assistants to pupils with special educational needs and their coverage at school
dc.description.department Ústav pedagogických věd
dc.thesis.degree-discipline Sociální pedagogika cs
dc.thesis.degree-discipline Social pedagogy en
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta humanitních studií cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Humanities en
dc.thesis.degree-name Mgr.
dc.thesis.degree-program Specializace v pedagogice cs
dc.thesis.degree-program Specialization in Pedagogy en
dc.identifier.stag 41207
utb.result.grade C
dc.date.submitted 2015-08-21
local.subject žáci se speciálními vzdělávacími potřebami cs
local.subject asistenti pedagogů cs
local.subject pupils with special educational needs en
local.subject teachers’ assistants en


Files in this item

Files Size Format View Description
hamanová_2015_dp.pdf 2.053Mb PDF View/Open None
hamanová_2015_op.docx 18.24Kb Unknown View/Open None
hamanová_2015_vp.doc 53.5Kb Unknown View/Open None

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account