Možnosti využití speciálně upraveného prostředí při práci s dětmi
Show simple item record
dc.contributor.advisor |
Andrysová, Pavla
|
|
dc.contributor.author |
Šichnárková, Silvie
|
|
dc.date.accessioned |
2016-11-20T23:29:58Z |
|
dc.date.available |
2016-11-20T23:29:58Z |
|
dc.date.issued |
2015-01-07 |
|
dc.identifier |
Elektronický archiv Knihovny UTB |
|
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10563/36802
|
|
dc.description.abstract |
Diplomová práce pojednává o možnostech využití speciálně upraveného prostředí při práci s dětmi. V teoretické části je vymezeno multisenzorické prostředí a metoda Snoezelen, její historie, metody a organizační formy i základní prvky Snoezelen prostředí. Dále se práce věnuje definování pojmů jako je mentální postižení a autismus či sociální znevýhodnění. V neposlední řadě se zaměřuje také na poradenství, možnosti edukace a význam Snoezelenu u dětí s daným typem postižení či znevýhodněním. Praktická část zkoumá, jaké postoje zaujímají pracovníci a pedagogové k využívání metody Snoezelen při práci s dětmi a žáky intaktními a se zdravotním postižením. |
|
dc.format |
107 s. (195 299 znaků) |
|
dc.language.iso |
cs |
|
dc.publisher |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně |
|
dc.rights |
Bez omezení |
|
dc.subject |
význam prostředí
|
cs |
dc.subject |
Snoezelen
|
cs |
dc.subject |
multisenzorické prostředí
|
cs |
dc.subject |
stimulace
|
cs |
dc.subject |
postižení
|
cs |
dc.subject |
sociální znevýhodnění
|
cs |
dc.subject |
significance of environment
|
en |
dc.subject |
Snoezelen
|
en |
dc.subject |
multisensory environment
|
en |
dc.subject |
stimulation
|
en |
dc.subject |
disability
|
en |
dc.subject |
social disadvantage
|
en |
dc.title |
Možnosti využití speciálně upraveného prostředí při práci s dětmi |
|
dc.title.alternative |
The Possibilities of Specially Modified Environment Application in Working with Children |
|
dc.type |
diplomová práce |
cs |
dc.contributor.referee |
Martincová, Jana |
|
dc.date.accepted |
2015-09-07 |
|
dc.description.abstract-translated |
The diploma thesis deals with the possible uses of specially adjusted environment while working with children. The theoretical part includes the definition of multisensory environment and the Snoezelen method, its history, methodology and organisation forms as well as the basic elements of the Snoezelen environment. Then it addresses the definition of concepts such as mental disability, autism or social disadvantage and last but not least it also focuses on consultancy, possibilities of education and the significance of Snoezelen for children with a given type of disability or disadvantage. The practical part examines what attitudes do the workers and pedagogues assume towards the use of the Snoezelen method while working with children and pupils who are intact or disabled. |
|
dc.description.department |
Ústav pedagogických věd |
|
dc.thesis.degree-discipline |
Sociální pedagogika |
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Social pedagogy |
en |
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta humanitních studií |
cs |
dc.thesis.degree-grantor |
Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Humanities |
en |
dc.thesis.degree-name |
Mgr. |
|
dc.thesis.degree-program |
Pedagogika |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Pedagogy |
en |
dc.identifier.stag |
38231
|
|
utb.result.grade |
C |
|
dc.date.submitted |
2015-04-17 |
|
local.subject |
autistické děti
|
cs |
local.subject |
mentálně postižené děti
|
cs |
local.subject |
klima školy
|
cs |
local.subject |
children with autism
|
en |
local.subject |
children with mental disabilities
|
en |
local.subject |
school environment
|
en |
Files in this item
This item appears in the following Collection(s)
Show simple item record
Search DSpace
Browse
-
All of DSpace
-
This Collection
My Account