Identifikace cílových skupiny firmy XY, s.r.o. a komunikace s nimi
Show simple item record
dc.contributor.advisor |
Procházka, Miroslav
|
|
dc.contributor.author |
Gosha, Inna
|
|
dc.date.accessioned |
2016-11-20T23:29:57Z |
|
dc.date.available |
2016-11-20T23:29:57Z |
|
dc.date.issued |
2015-03-06 |
|
dc.identifier |
Elektronický archiv Knihovny UTB |
|
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10563/36797
|
|
dc.description.abstract |
Práce se zabývá identifikováním a rozčleněním jednotlivých cílových skupin zákazníků dle jejich významu pro firmu XY, s.r.o. Tyto cílové segmenty budou vytvořeny na základě specifických kritérií, jež nově umožňují přímou komunikaci s nimi. Teoretická část zpracovává dostupné odborné informace k řešenému tématu s využitím informací v rámci studia. V praktické části bude představena firma, organizační struktura a budou vytvořeny ekonomické analýzy s použitím analytických nástrojů SWOT, PEST a další. Cílové skupiny budou segmentovány na základě definovaných kritérií. U jednotlivých segmentů bude analyzována stávající komunikace se zákazníky. V závěru práce bude návrh, které cílové skupiny zákazníků je pro firmu XY, s.r.o. nejvýznamnější. Součástí návrhu jsou doporučení, která mají za cíl zefektivnit komunikaci a spolupráci mezi firmou XY, s. r. o. a cílovými skupinami. |
|
dc.format |
56 s. (70 988) |
|
dc.language.iso |
cs |
|
dc.publisher |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně |
|
dc.rights |
Bez omezení |
|
dc.subject |
Segmentace
|
cs |
dc.subject |
komunikace
|
cs |
dc.subject |
zákazník
|
cs |
dc.subject |
cílová skupina
|
cs |
dc.subject |
SWOT analýza
|
cs |
dc.subject |
PEST analýza
|
cs |
dc.subject |
Segmentation
|
en |
dc.subject |
communication
|
en |
dc.subject |
customer
|
en |
dc.subject |
target group
|
en |
dc.subject |
SWOT analysis
|
en |
dc.subject |
PEST analysis
|
en |
dc.title |
Identifikace cílových skupiny firmy XY, s.r.o. a komunikace s nimi |
|
dc.title.alternative |
Identification of Target Groups of Company xy, s.r.o. and Communication with Them |
|
dc.type |
bakalářská práce |
cs |
dc.contributor.referee |
Kubíčková, Miloslava |
|
dc.date.accepted |
2015-09-08 |
|
dc.description.abstract-translated |
The thesis deals with identifying and dividing of the various target groups of customers according to their importance for the company XY, ltd. These target segments will be created based on specific criteria that newly enable direct communication with them. The theoretical part processing available professional information to solve the theme using the information under study. In the practical part it will be introduced the company, organizational structure and it will be created economic analysis using analytical tools SWOT, PEST and more. Target groups will be segmented on the basis of defined criteria. For each segments will be analyzed existing communication with customers. In the conclusion of the thesis it will be the proposal that target groups of customers are the most significant for the company XY, ltd. The proposal incorporates the recommendations that aim to streamline communication and cooperation between the company XY, ltd. and target groups. |
|
dc.description.department |
Vyšší odborná škola ekonomická |
|
dc.thesis.degree-discipline |
Marketing |
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Marketing |
en |
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky |
cs |
dc.thesis.degree-grantor |
Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Management and Economics |
en |
dc.thesis.degree-name |
Bc. |
|
dc.thesis.degree-program |
Ekonomika a management |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Economics and Management |
en |
dc.identifier.stag |
41056
|
|
utb.result.grade |
E |
|
dc.date.submitted |
2015-04-24 |
|
Files in this item
This item appears in the following Collection(s)
Show simple item record
Search DSpace
Browse
-
All of DSpace
-
This Collection
My Account