Komunikační plán pro poskytování kosmetických služeb
Show simple item record
dc.contributor.advisor |
Kubíčková, Miloslava
|
|
dc.contributor.author |
Žižková, Markéta
|
|
dc.date.accessioned |
2016-11-20T23:29:55Z |
|
dc.date.available |
2016-11-20T23:29:55Z |
|
dc.date.issued |
2015-03-06 |
|
dc.identifier |
Elektronický archiv Knihovny UTB |
|
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10563/36783
|
|
dc.description.abstract |
Cílem této bakalářské práce bude zdokonalení komunikačního plánu pro živnostenskou činnost v oblasti kosmetických služeb, sestavení jednotlivých doporučení, pro zefektivnění daného podnikání. Práce bude rozdělena do dvou částí, na teoretickou a praktickou. Teoretická část se bude zabývat vysvětlením důležitých pojmů týkajících se komunikačního plánu a bude pojednávat o jeho jednotlivých koncepcích. Praktická část bude aplikovat teoretické poznatky do praxe. Bude tvořena popisem dosavadní situace živnostníka a následně bude zpracován nový návrh komunikačních aktivit pro rok 2015. Pro snazší pochopení bude zanalyzovaná konkurence a zpracována SWOT analýza. V závěru celé práce budou navržena jednotlivá doporučení pro tvorbu nového komunikačního plánu. |
|
dc.format |
74 s. (114 115 znaků) |
|
dc.language.iso |
cs |
|
dc.publisher |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně |
|
dc.rights |
Bez omezení |
|
dc.subject |
komunikační plán
|
cs |
dc.subject |
komunikační mix
|
cs |
dc.subject |
kosmetické služby
|
cs |
dc.subject |
public relations
|
cs |
dc.subject |
SWOT analýza
|
cs |
dc.subject |
živnost
|
cs |
dc.subject |
Communication Plan
|
en |
dc.subject |
Communication Mix
|
en |
dc.subject |
Cosmetic Services
|
en |
dc.subject |
Public Relations
|
en |
dc.subject |
Trade
|
en |
dc.title |
Komunikační plán pro poskytování kosmetických služeb |
|
dc.title.alternative |
Communication Plan for Providing Cosmetic Services |
|
dc.type |
bakalářská práce |
cs |
dc.contributor.referee |
Brišová, Hana |
|
dc.date.accepted |
2015-09-08 |
|
dc.description.abstract-translated |
Targets of this this will be the improvement of the communication plan of sole trader in cosmetic services, setting of particular recommendations for bigger efficiency of this business. Thesis will be divided into two parts theoretical and practical. The theoretical part will deal with description of the important terms related to the communication plan and its particular conceptions. The practical part will apply the theoretical findings into the practice. It will be made up of the description of current situation of the sole trader and then the new draft of the communication activities for 2015. For easier understanding will be analyzed and created the SWOT analysis. At the end of the thesis will be suggested particular recommendations for creation of the new communication plan. |
|
dc.description.department |
Vyšší odborná škola ekonomická |
|
dc.thesis.degree-discipline |
Marketing |
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Marketing |
en |
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky |
cs |
dc.thesis.degree-grantor |
Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Management and Economics |
en |
dc.thesis.degree-name |
Bc. |
|
dc.thesis.degree-program |
Ekonomika a management |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Economics and Management |
en |
dc.identifier.stag |
40982
|
|
utb.result.grade |
D |
|
dc.date.submitted |
2015-08-21 |
|
Files in this item
This item appears in the following Collection(s)
Show simple item record
Search DSpace
Browse
-
All of DSpace
-
This Collection
My Account