Identifikace cílových skupin zákazníků firmy Kovonero s.r.o. a návrh komunikace s nimi
Show simple item record
dc.contributor.advisor |
Langer, Tomáš
|
|
dc.contributor.author |
Janošková, Beáta
|
|
dc.date.accessioned |
2016-11-20T23:29:54Z |
|
dc.date.available |
2016-11-20T23:29:54Z |
|
dc.date.issued |
2015-03-06 |
|
dc.identifier |
Elektronický archiv Knihovny UTB |
|
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10563/36775
|
|
dc.description.abstract |
Bakalářská práce na téma " Identifikace cílových zákazníků pro firmu KOVONERO, s.r.o. a návrh komunikace s nimi" se zabývá rozdělením cílových skupin zákazníků, navržením a doporučením vhodné komunikace pro každou cílovou skupinu. V teoretické části budou zpracovány poznatky ze studia a odborné literatury, týkající se segmentace a nástrojů marketingové komunikace. V praktické části bude představena firma samotná, organizační struktura, dále bude popsán výrobní program firmy a budou vytvořeny vhodné ekonomické analýzy. V následující kapitole budou segmentovány cílové skupiny zákazníků na základě předem určených kritérií. U jednotlivých skupin zákazníků bude popsána stávající komunikace. Výstupem práce bude navržení prioritní cílové skupiny firmy a odpovídajících komunikačních kanálů pro každou cílovou skupinu. |
|
dc.format |
70 |
|
dc.language.iso |
cs |
|
dc.publisher |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně |
|
dc.rights |
Bez omezení |
|
dc.subject |
Cílové skupiny
|
cs |
dc.subject |
segmentace
|
cs |
dc.subject |
SWOT analýza
|
cs |
dc.subject |
komunikace
|
cs |
dc.subject |
trh
|
cs |
dc.subject |
podnik
|
cs |
dc.subject |
Target groups
|
en |
dc.subject |
segmentation
|
en |
dc.subject |
SWOT analysis
|
en |
dc.subject |
communication
|
en |
dc.subject |
market
|
en |
dc.subject |
company
|
en |
dc.title |
Identifikace cílových skupin zákazníků firmy Kovonero s.r.o. a návrh komunikace s nimi |
|
dc.title.alternative |
Target Customer Identification of Kovonero s.r.o. Company and Proposal for Communication with Them |
|
dc.type |
bakalářská práce |
cs |
dc.contributor.referee |
Brišová, Hana |
|
dc.date.accepted |
2015-09-08 |
|
dc.description.abstract-translated |
The bachelor thesis "Identification of Target Customers for a Company KOVONERO, s. r. o. and Suggested Communication with them" deals with segmentation of key customers into groups and with recommendation of suitable communication for each of them. In the theoretical part, findings from special literature related to segmentation and tools of marketing communication are compiled. In the practical part, the company, its management structure and its production plan are presented. In addition, suitable economic analyses are crated. In the following chapter, target groups are divided according to former stated criteria and current communication of each customer group is described. The aim of this thesis is to suggest a prior target group for the company and to find suitable communication channels for each group. |
|
dc.description.department |
Vyšší odborná škola ekonomická |
|
dc.thesis.degree-discipline |
Marketing |
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Marketing |
en |
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky |
cs |
dc.thesis.degree-grantor |
Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Management and Economics |
en |
dc.thesis.degree-name |
Bc. |
|
dc.thesis.degree-program |
Ekonomika a management |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Economics and Management |
en |
dc.identifier.stag |
40965
|
|
utb.result.grade |
A |
|
dc.date.submitted |
2015-04-24 |
|
Files in this item
This item appears in the following Collection(s)
Show simple item record
Search DSpace
Browse
-
All of DSpace
-
This Collection
My Account