dc.contributor.advisor |
Suchánková, Eliška
|
|
dc.contributor.author |
Haliaková, Barbora
|
|
dc.date.accessioned |
2016-11-20T23:29:53Z |
|
dc.date.available |
2016-11-20T23:29:53Z |
|
dc.date.issued |
2015-01-07 |
|
dc.identifier |
Elektronický archiv Knihovny UTB |
|
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10563/36774
|
|
dc.description.abstract |
Tato diplomová práce se zabývá problematikou školní nezralosti a odkladu školní docházky. Práce se skládá z teoretické a praktické části. Teoretická část vymezuje charakteristiku předškolního období, školní zralost a připravenost, diagnostiku školní zralosti, předškolní vzdělávání, příčiny odkladu školní docházky. Teoretická část dále popisuje podporu dětí s odkladem školní docházky v mateřské škole v logopedické a grafomotorické oblasti, v oblasti paměti a soustředění, matematických představ, zrakového a sluchového vnímání. Cílem praktické části diplomové práce je zjistit nejčastější příčiny odkladu školní docházky a způsoby podpory a přípravy dětí s odkladem školní docházky v prostředí mateřské školy. Na základě vymezených cílů budeme realizovat kvantitativní výzkum prostřednictvím do-tazníkové výzkumné metody. |
|
dc.format |
97 s. |
|
dc.language.iso |
cs |
|
dc.publisher |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně |
|
dc.rights |
Bez omezení |
|
dc.subject |
dítě předškolního věku
|
cs |
dc.subject |
mateřská škola
|
cs |
dc.subject |
odklad školní docházky
|
cs |
dc.subject |
školní ne-zralost
|
cs |
dc.subject |
školní zralost
|
cs |
dc.subject |
školní připravenost
|
cs |
dc.subject |
předškolní vzdělávání
|
cs |
dc.subject |
podpora
|
cs |
dc.subject |
preschool age children
|
en |
dc.subject |
kindergarten
|
en |
dc.subject |
school attendance postponement
|
en |
dc.subject |
school immaturity
|
en |
dc.subject |
school maturity
|
en |
dc.subject |
school readiness
|
en |
dc.subject |
preschool education
|
en |
dc.subject |
support
|
en |
dc.title |
[NEOBHÁJENO] Podpora dětí s odkladem školní docházky v mateřské škole |
|
dc.title.alternative |
[NEOBHÁJENO] Pre-School Facility Support of Children with Compulsory School Attendance Postponement |
|
dc.type |
diplomová práce |
cs |
dc.contributor.referee |
Hrbáčková, Karla |
|
dc.date.accepted |
2015-09-07 |
|
dc.description.abstract-translated |
This diploma thesis deals with the issue of school immaturity and school attendance postpo-nement. The thesis consists of theoretical and practical parts. The theoretical part defines the characteristics of the preschool period, school maturity and school readiness, diagnostics of school maturity, preschool education, causes of school attendance postponement. The theo-retical part describes the supporting of school attendance postponement children in the kin-dergarten in speech therapy and graphomotori area, in the field of memory and concentrati-on, mathematical concepts, visual and auditory perception. The goal of the practical part of this diploma thesis is to determine the frequently causes of school attendance postponement and ways to support and training for children of school attendance postponement in the kindergarten. Based on the defined objectives will be reali-zed quantitative research through questionnaire research methods |
|
dc.description.department |
Ústav pedagogických věd |
|
dc.description.result |
neobhájeno |
|
dc.thesis.degree-discipline |
Sociální pedagogika |
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Social pedagogy |
en |
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta humanitních studií |
cs |
dc.thesis.degree-grantor |
Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Humanities |
en |
dc.thesis.degree-name |
Mgr. |
|
dc.thesis.degree-program |
Specializace v pedagogice |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Specialization in Pedagogy |
en |
dc.identifier.stag |
38276
|
|
utb.result.grade |
F |
|
dc.date.submitted |
2015-04-15 |
|