Customer Behaviour in Green Markets with a Special Reference to Perception of Green Products
Show simple item record
dc.contributor.advisor |
Davies, Eleanor
|
|
dc.contributor.author |
Benešová, Ivana
|
|
dc.date.accessioned |
2016-11-20T23:29:51Z |
|
dc.date.available |
2016-11-20T23:29:51Z |
|
dc.date.issued |
2015-06-30 |
|
dc.identifier |
Elektronický archiv Knihovny UTB |
|
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10563/36772
|
|
dc.description.abstract |
Hlavním cílem bakalářské práce je analýza zájmu spotřebitelů o environmentálně prospěšné výrobky na zelených trzích. Bakalářská práce se dělí do dvou částí. První část poskytuje teoretické informace o chování zákazníků a zelených marketingových strategiích. Druhá praktická část je zaměřena na výzkum různých faktorů, které ovlivňují zákazníky během nákupu zelených produktů. |
|
dc.format |
68 s. (106 672 znaků) |
|
dc.language.iso |
en |
|
dc.publisher |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně |
|
dc.rights |
Bez omezení |
|
dc.subject |
zelený marketing
|
cs |
dc.subject |
greenwashing
|
cs |
dc.subject |
chování zákazníků
|
cs |
dc.subject |
zelený spotřebitel
|
cs |
dc.subject |
zelené produkty
|
cs |
dc.subject |
zelené trhy
|
cs |
dc.subject |
green marketing
|
en |
dc.subject |
greenwashing
|
en |
dc.subject |
customer behaviour
|
en |
dc.subject |
green consumer
|
en |
dc.subject |
green products
|
en |
dc.subject |
green markets
|
en |
dc.title |
Customer Behaviour in Green Markets with a Special Reference to Perception of Green Products |
|
dc.title.alternative |
Customer Behaviour in Green Markets with a Special Reference to Perception of Green Products |
|
dc.type |
bakalářská práce |
cs |
dc.contributor.referee |
Canavan, Brendan |
|
dc.date.accepted |
2015-09-14 |
|
dc.description.abstract-translated |
The aim of my bachelor thesis is to analyse the interest of customers about environmentally friendly products in green markets. This study is divided into two parts. At first Literature review provides the necessary theoretical background of this topic about customer behaviour and green marketing strategies. The second practical part is research focused on various factors, which influence customers during purchase of green products. |
|
dc.description.department |
Ústav managementu a marketingu |
|
dc.thesis.degree-discipline |
Management a ekonomika |
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Management and Economics Specialization: Enterprise Management and Economics |
en |
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky |
cs |
dc.thesis.degree-grantor |
Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Management and Economics |
en |
dc.thesis.degree-name |
Bc. |
|
dc.thesis.degree-program |
Ekonomika a management |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Economics and Management |
en |
dc.identifier.stag |
41216
|
|
utb.result.grade |
B |
|
dc.date.submitted |
2015-08-24 |
|
Files in this item
This item appears in the following Collection(s)
Show simple item record
Search DSpace
Browse
-
All of DSpace
-
This Collection
My Account