Analýza konkurenčního prostředí firmy Mechanika Prostějov 97
Show simple item record
dc.contributor.advisor |
Remešová, Petra
|
|
dc.contributor.author |
Čech, Petr
|
|
dc.date.accessioned |
2010-07-15T03:48:51Z |
|
dc.date.available |
2010-07-15T03:48:51Z |
|
dc.date.issued |
2006-12-08 |
|
dc.identifier |
Elektronický archiv Knihovny UTB |
cs |
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10563/3673
|
|
dc.description.abstract |
Tato bakalářská práce se zabývá analýzou konkurenčního prostředí firmy Mechanika Pros-tějov 97, družstvo podle Porterova pětifaktorového modelu konkurenčních sil. Zkouší od-povědět na otázku, kdo jsou a jaké je struktura odběratelů a dodavatelů firmy, jaké je riziko vstupu nových konkurentů a jak intenzivní je konkurenční boj mezi existujícími podniky v odvětví a nezapomíná ani na hrozbu substitutů. Výsledkem této práce by měl být návrh řešení,jak zlepšit konkurenceschopnost firmy a upevnit její postavení na trhu. |
cs |
dc.format |
52 |
cs |
dc.format.extent |
664410 bytes |
cs |
dc.format.mimetype |
application/pdf |
cs |
dc.language.iso |
cs |
|
dc.publisher |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně |
|
dc.rights |
Pouze v rámci univerzity |
|
dc.subject |
Značení
|
cs |
dc.subject |
Rytí
|
cs |
dc.subject |
Konkurent
|
cs |
dc.subject |
Síla ovlivňující trh
|
cs |
dc.subject |
Konkurenční strategie
|
cs |
dc.subject |
Signmaking
|
en |
dc.subject |
Engraving
|
en |
dc.subject |
Competitor
|
en |
dc.subject |
Market-altering force
|
en |
dc.subject |
Competitive strategy
|
en |
dc.title |
Analýza konkurenčního prostředí firmy Mechanika Prostějov 97 |
cs |
dc.title.alternative |
Analysis of competitive enviroment of company Mechanika Prostějov 97 |
en |
dc.type |
bakalářská práce |
cs |
dc.contributor.referee |
|
|
dc.date.accepted |
2007-01-15 |
|
dc.description.abstract-translated |
This study deals with analysis of competitive environment of company Mechanika Prostě-jov 97, cooperative according to Porter's model of five competitive forces. It is trying to find an answer whose are company's suppliers and customers and their structure, what is the risk of entering new competitors and what is the threat of product's substitutes. This study outcome should be proposal of solution how to increase competitiveness of the com-pany and strengthen its market stance. |
en |
dc.description.department |
Vyšší odborná škola ekonomická |
cs |
dc.description.result |
obhájeno |
cs |
dc.parent.uri |
http://hdl.handle.net/10563/123
|
cs |
dc.parent.uri |
http://hdl.handle.net/10563/220
|
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Marketing |
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Marketing |
en |
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky |
cs |
dc.thesis.degree-grantor |
Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Management and Economics |
en |
dc.thesis.degree-name |
Bc. |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Ekonomika a management |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Economics and Management |
en |
dc.identifier.stag |
4665
|
|
dc.date.assigned |
2006-10-06 |
|
utb.result.grade |
B |
|
Files in this item
This item appears in the following Collection(s)
Show simple item record
Search DSpace
Browse
-
All of DSpace
-
This Collection
My Account