Analýza konkurenčního prostředí firmy Mechanika Prostějov 97

DSpace Repository

Language: English čeština 

Analýza konkurenčního prostředí firmy Mechanika Prostějov 97

Show simple item record

dc.contributor.advisor Remešová, Petra
dc.contributor.author Čech, Petr
dc.date.accessioned 2010-07-15T03:48:51Z
dc.date.available 2010-07-15T03:48:51Z
dc.date.issued 2006-12-08
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB cs
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/3673
dc.description.abstract Tato bakalářská práce se zabývá analýzou konkurenčního prostředí firmy Mechanika Pros-tějov 97, družstvo podle Porterova pětifaktorového modelu konkurenčních sil. Zkouší od-povědět na otázku, kdo jsou a jaké je struktura odběratelů a dodavatelů firmy, jaké je riziko vstupu nových konkurentů a jak intenzivní je konkurenční boj mezi existujícími podniky v odvětví a nezapomíná ani na hrozbu substitutů. Výsledkem této práce by měl být návrh řešení,jak zlepšit konkurenceschopnost firmy a upevnit její postavení na trhu. cs
dc.format 52 cs
dc.format.extent 664410 bytes cs
dc.format.mimetype application/pdf cs
dc.language.iso cs
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Pouze v rámci univerzity
dc.subject Značení cs
dc.subject Rytí cs
dc.subject Konkurent cs
dc.subject Síla ovlivňující trh cs
dc.subject Konkurenční strategie cs
dc.subject Signmaking en
dc.subject Engraving en
dc.subject Competitor en
dc.subject Market-altering force en
dc.subject Competitive strategy en
dc.title Analýza konkurenčního prostředí firmy Mechanika Prostějov 97 cs
dc.title.alternative Analysis of competitive enviroment of company Mechanika Prostějov 97 en
dc.type bakalářská práce cs
dc.contributor.referee
dc.date.accepted 2007-01-15
dc.description.abstract-translated This study deals with analysis of competitive environment of company Mechanika Prostě-jov 97, cooperative according to Porter's model of five competitive forces. It is trying to find an answer whose are company's suppliers and customers and their structure, what is the risk of entering new competitors and what is the threat of product's substitutes. This study outcome should be proposal of solution how to increase competitiveness of the com-pany and strengthen its market stance. en
dc.description.department Vyšší odborná škola ekonomická cs
dc.description.result obhájeno cs
dc.parent.uri http://hdl.handle.net/10563/123 cs
dc.parent.uri http://hdl.handle.net/10563/220 cs
dc.thesis.degree-discipline Marketing cs
dc.thesis.degree-discipline Marketing en
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Management and Economics en
dc.thesis.degree-name Bc. cs
dc.thesis.degree-program Ekonomika a management cs
dc.thesis.degree-program Economics and Management en
dc.identifier.stag 4665
dc.date.assigned 2006-10-06
utb.result.grade B


Files in this item

Files Size Format View
čech_2007_bp.pdfBlocked 648.8Kb PDF View/Open
čech_2007_vp.doc 43.5Kb Microsoft Word View/Open
čech_2007_op.doc 30Kb Microsoft Word View/Open

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account