Analýza marketingových činností rodinné firmy Peršan
Show simple item record
dc.contributor.advisor |
Chovancová, Miloslava
|
|
dc.contributor.author |
Papš, Martin
|
|
dc.date.accessioned |
2016-06-06T08:32:59Z |
|
dc.date.available |
2016-06-06T23:00:29Z |
|
dc.date.issued |
2005-03-14 |
|
dc.identifier |
Elektronický archiv Knihovny UTB |
|
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10563/36720
|
|
dc.description.abstract |
Firma Peršan, kterou jsem si pro svou bakalářskou práci vybral, se zabývá prodejem koberců, podlahových krytin a doplňků ve městě Prostějov. V praktické části mé bakalářské práce jsem se soustředil na aplikaci marketingových nástrojů ( produkt, cena, místo a propagace ) na prodej zboží a poskytování služeb firmy Peršan a její marketingovou strategii. Rovněž jsem provedl analýzu SWOT (silné a slabé stránky, příležitosti a hrozby ). Mé doporučení pro firmu Peršan je soustředit se na rozvoj těchto oblastí: zřízení webových stránek, emailových adres a rozvoj materiálně technické základny. |
|
dc.format |
52 s. |
|
dc.format.extent |
767688 |
|
dc.language.iso |
cs |
|
dc.publisher |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně |
|
dc.rights |
Práce bude přístupná pouze v rámci univerzity od 20.05.2015 |
|
dc.subject |
marketing
|
cs |
dc.subject |
maloobchod
|
cs |
dc.subject |
velkoobchod
|
cs |
dc.subject |
analýza SWOT
|
cs |
dc.subject |
marketingový mix
|
cs |
dc.subject |
marketing
|
en |
dc.subject |
retail
|
en |
dc.subject |
wholesale
|
en |
dc.subject |
SWOT analysis
|
en |
dc.subject |
marketing mix
|
en |
dc.title |
Analýza marketingových činností rodinné firmy Peršan |
|
dc.title.alternative |
Analysis of marketing activities family firm Peršan |
|
dc.type |
bakalářská práce |
cs |
dc.contributor.referee |
Benda, Ivo |
|
dc.date.accepted |
2005-06-15 |
|
dc.description.abstract-translated |
The firm Peršan, that i chose for my bachelor work occupy with sale of carpets, floor roofings and supplements in town Prostějov. In practical part of my bachelor work i concentrated myself on the aplication of marketing implements product, price, place and promotion on goods and services of firm Peršan and on marketing strategy of firm Peršan. I also achieved SWOT ( strengths, weaknesses, opportunities, threats of the firm ) analysis. My recomentations for the firm Peršan are to concentrate more on these areas: development of websites, email adresses and material-technical basis. |
|
dc.description.department |
Ústav managementu |
|
dc.rights.auth |
IP |
|
dc.thesis.degree-discipline |
Management a ekonomika |
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Management and economics |
en |
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky |
cs |
dc.thesis.degree-grantor |
Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Management and Economics |
en |
dc.thesis.degree-name |
Bc. |
|
dc.thesis.degree-program |
Ekonomika a management |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Economics and Management |
en |
dc.identifier.stag |
2116
|
|
utb.result.grade |
D |
|
dc.date.submitted |
2005-05-20 |
|
Files in this item
There are no files associated with this item.
|
This item appears in the following Collection(s)
Show simple item record
Search DSpace
Browse
-
All of DSpace
-
This Collection
My Account