Marketingový plán firmy Finesa střešní materiály, s.r.o.

DSpace Repository

Language: English čeština 

Marketingový plán firmy Finesa střešní materiály, s.r.o.

Show simple item record

dc.contributor.author Šimková, Marie
dc.date.accessioned 2016-06-06T08:32:53Z
dc.date.available 2016-06-06T23:00:29Z
dc.date.issued 2005-02-08
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/36670
dc.description.abstract Práce je soustředěna na sestavení marketingového plánu pro firmu Finesa střešní materiály, s.r.o.. Velká část této práce je věnována analýze mikroprostředí, vnitřní situace firmy, analyzovala jsem silné a slabé stránky firmy, její příležitosti a ohrožení, které jsou výsledkem neustále se měnícího prostředí. Cílem poslední části je rozhodnutí o marketingové strategii, návrh marketingových programů a vytvoření reklamního plánu.
dc.format 49
dc.format.extent 270846
dc.language.iso cs
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Práce bude přístupná pouze v rámci univerzity od 01.06.2015
dc.subject marketingový plán cs
dc.subject SWOT analýza cs
dc.subject konkurence cs
dc.subject zákazníci cs
dc.subject marketingový program cs
dc.subject komunikační mix cs
dc.subject marketing plan en
dc.subject SWOT analyze en
dc.subject competition en
dc.subject customers en
dc.subject marketing programm en
dc.subject communication mix en
dc.title Marketingový plán firmy Finesa střešní materiály, s.r.o.
dc.title.alternative Marketing plan of the company Finesa střešní materiály, s.r.o.
dc.type bakalářská práce cs
dc.date.accepted 2005-06-01
dc.description.abstract-translated Thesis is concentrated on writing of a marketing plan for a firm Finesa střešní materiály, s.r.o.. Big part of this thesis is devocated to analysis of mikroenvironment, inner situation in the firm, I analysed the stong and week sides of the firm, its opportunities and threads resulting from a constantly changing environment. Last part is aimed to setting of marketing aims, determination of option of marketing strategy, proposal of marketing programmes and creation of and advertising plan.
dc.description.department Vyšší odborná škola ekonomická
dc.rights.auth IP
dc.thesis.degree-discipline Marketing cs
dc.thesis.degree-discipline Marketing en
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Management and Economics en
dc.thesis.degree-name Bc.
dc.thesis.degree-program Ekonomika a management cs
dc.thesis.degree-program Economics and Management en
dc.identifier.stag 2046
utb.result.grade C


Files in this item

Files Size Format View

There are no files associated with this item.

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account