Podpora prodeje firmy HP TRONIC Zlín, s.r.o.
Show simple item record
dc.contributor.author |
Pezlarová, Monika
|
|
dc.date.accessioned |
2016-06-06T08:32:53Z |
|
dc.date.available |
2016-06-06T23:00:29Z |
|
dc.date.issued |
2005-02-08 |
|
dc.identifier |
Elektronický archiv Knihovny UTB |
|
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10563/36664
|
|
dc.description.abstract |
Cílem této práce je charakterizovat podporu prodeje firmy HP TRONIC Zlín, spol. s r. o. Jelikož podpora prodeje je velmi široký pojem, bylo nutné ji rozdělit dle dvou hledisek a jednotlivé nástroje specifikovat. U nejvýznamnějších nástrojů provést SWOT analýzu, a následně ukázat firmě silné a slabé stránky těchto nástrojů. V závěru práce doporučit, co by firma měla zlepšit nebo naopak zda má pokračovat v dané činnosti. |
|
dc.format |
45 s. |
|
dc.format.extent |
1849943 |
|
dc.language.iso |
cs |
|
dc.publisher |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně |
|
dc.rights |
Práce bude přístupná pouze v rámci univerzity od 30.05.2010 |
|
dc.subject |
podpora prodeje
|
cs |
dc.subject |
internetové stránky HP ONLINE
|
cs |
dc.subject |
leták PROTON
|
cs |
dc.subject |
konečný zákazník
|
cs |
dc.subject |
prodejce
|
cs |
dc.subject |
Sales promotion
|
en |
dc.subject |
Internet sites HP ONLINE
|
en |
dc.subject |
Leaflet PROTON
|
en |
dc.subject |
Final customer
|
en |
dc.subject |
Seller
|
en |
dc.title |
Podpora prodeje firmy HP TRONIC Zlín, s.r.o. |
|
dc.title.alternative |
The sales protomotion of HP TRONIC Zlín, s.r.o. |
|
dc.type |
bakalářská práce |
cs |
dc.date.accepted |
2005-05-30 |
|
dc.description.abstract-translated |
The thesis is divided into three parts - theoretical, practical and the conclusion. In the first part I wrote about theory which is connect with the title of my report. In the practical part, first of all I wrote about the company history and the situation on the Czech market with the electronic equipments. Than I concentrated on the different part of the sales promotion. The main implement of the final customer promotion is the leaflet PROTON and the most important implement of the seller promotion is internet sites - HP ONLINE. In the conclusion I summarized all my knowledge and analysed them. |
|
dc.description.department |
Vyšší odborná škola ekonomická |
|
dc.rights.auth |
IP |
|
dc.thesis.degree-discipline |
Marketing |
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Marketing |
en |
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky |
cs |
dc.thesis.degree-grantor |
Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Management and Economics |
en |
dc.thesis.degree-name |
Bc. |
|
dc.thesis.degree-program |
Ekonomika a management |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Economics and Management |
en |
dc.identifier.stag |
2040
|
|
utb.result.grade |
B |
|
Files in this item
There are no files associated with this item.
|
This item appears in the following Collection(s)
Show simple item record
Search DSpace
Browse
-
All of DSpace
-
This Collection
My Account