Reklamní plán cestovní kanceláře ROS a zdokonalení komunikačního mixu ve firmě jako součást tohoto plánu
Show simple item record
dc.contributor.author |
Nechvapilová, Petra
|
|
dc.date.accessioned |
2016-06-06T08:32:53Z |
|
dc.date.available |
2016-06-06T08:32:53Z |
|
dc.date.issued |
2005-02-08 |
|
dc.identifier |
Elektronický archiv Knihovny UTB |
|
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10563/36663
|
|
dc.description.abstract |
Předmětem této práce je návrh reklamního plánu cestovní kanceláře ROS, tento návrh byl proveden na základě zjištěných problémů a příležitostí v podniku. Součástí práce je také analýza konkurence z hlediska Porterova pěti - faktorového modelu a SWOT analýza. Všechny navržené reklamní aktivity využívají prvků komunikačního mixu, především reklamy a direkt marketingu. Zda bylo cílů dosaženo, není dále předmětem této práce. |
|
dc.format |
46 |
|
dc.format.extent |
1197752 |
|
dc.language.iso |
cs |
|
dc.publisher |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně |
|
dc.rights |
Pouze v rámci univerzity |
|
dc.subject |
Reklamní plán
|
cs |
dc.subject |
cestovní ruch
|
cs |
dc.subject |
reklama
|
cs |
dc.subject |
internetová reklama
|
cs |
dc.subject |
SWOT analýza
|
cs |
dc.subject |
marketingová komunikace
|
cs |
dc.subject |
Advertising plan
|
en |
dc.subject |
travel market
|
en |
dc.subject |
advertisement
|
en |
dc.subject |
internet
|
en |
dc.subject |
Swot
|
en |
dc.subject |
marketing
|
en |
dc.subject |
communication
|
en |
dc.title |
Reklamní plán cestovní kanceláře ROS a zdokonalení komunikačního mixu ve firmě jako součást tohoto plánu |
|
dc.title.alternative |
Advertising plan of the travel agency ROS.BR aimed at improvement of communication mix in the company as part or this problem |
|
dc.type |
bakalářská práce |
cs |
dc.date.accepted |
2005-05-30 |
|
dc.description.abstract-translated |
The object of this work is establishing of advertising plan for travel agency ROS. This plan was established on research of the problems and the opportunities in company. There is also the Porter’s five factors module and SWAT analyzes in this work. All offered possibilities use the parts of communication mix specially advertising and direct marketing. The final effect is not object of the work. |
|
dc.description.department |
Vyšší odborná škola ekonomická |
|
dc.thesis.degree-discipline |
Marketing |
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Marketing |
en |
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky |
cs |
dc.thesis.degree-grantor |
Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Management and Economics |
en |
dc.thesis.degree-name |
Bc. |
|
dc.thesis.degree-program |
Ekonomika a management |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Economics and Management |
en |
dc.identifier.stag |
2039
|
|
utb.result.grade |
B |
|
Files in this item
There are no files associated with this item.
|
This item appears in the following Collection(s)
Show simple item record
Search DSpace
Browse
-
All of DSpace
-
This Collection
My Account