Reklamní plán cestovní kanceláře ROS a zdokonalení komunikačního mixu ve firmě jako součást tohoto plánu

DSpace Repository

Language: English čeština 

Reklamní plán cestovní kanceláře ROS a zdokonalení komunikačního mixu ve firmě jako součást tohoto plánu

Show simple item record

dc.contributor.author Nechvapilová, Petra
dc.date.accessioned 2016-06-06T08:32:53Z
dc.date.available 2016-06-06T08:32:53Z
dc.date.issued 2005-02-08
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/36663
dc.description.abstract Předmětem této práce je návrh reklamního plánu cestovní kanceláře ROS, tento návrh byl proveden na základě zjištěných problémů a příležitostí v podniku. Součástí práce je také analýza konkurence z hlediska Porterova pěti - faktorového modelu a SWOT analýza. Všechny navržené reklamní aktivity využívají prvků komunikačního mixu, především reklamy a direkt marketingu. Zda bylo cílů dosaženo, není dále předmětem této práce.
dc.format 46
dc.format.extent 1197752
dc.language.iso cs
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Pouze v rámci univerzity
dc.subject Reklamní plán cs
dc.subject cestovní ruch cs
dc.subject reklama cs
dc.subject internetová reklama cs
dc.subject SWOT analýza cs
dc.subject marketingová komunikace cs
dc.subject Advertising plan en
dc.subject travel market en
dc.subject advertisement en
dc.subject internet en
dc.subject Swot en
dc.subject marketing en
dc.subject communication en
dc.title Reklamní plán cestovní kanceláře ROS a zdokonalení komunikačního mixu ve firmě jako součást tohoto plánu
dc.title.alternative Advertising plan of the travel agency ROS.BR aimed at improvement of communication mix in the company as part or this problem
dc.type bakalářská práce cs
dc.date.accepted 2005-05-30
dc.description.abstract-translated The object of this work is establishing of advertising plan for travel agency ROS. This plan was established on research of the problems and the opportunities in company. There is also the Porter’s five factors module and SWAT analyzes in this work. All offered possibilities use the parts of communication mix specially advertising and direct marketing. The final effect is not object of the work.
dc.description.department Vyšší odborná škola ekonomická
dc.thesis.degree-discipline Marketing cs
dc.thesis.degree-discipline Marketing en
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Management and Economics en
dc.thesis.degree-name Bc.
dc.thesis.degree-program Ekonomika a management cs
dc.thesis.degree-program Economics and Management en
dc.identifier.stag 2039
utb.result.grade B


Files in this item

Files Size Format View

There are no files associated with this item.

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account