Model městského marketingu jako koncept strategického rozvoje města Kyjova

DSpace Repository

Language: English čeština 

Model městského marketingu jako koncept strategického rozvoje města Kyjova

Show simple item record

dc.contributor.author Navrátil, Petr
dc.date.accessioned 2016-06-06T08:32:53Z
dc.date.available 2016-06-06T08:32:53Z
dc.date.issued 2005-02-08
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/36662
dc.description.abstract Práce se zabývá problematikou návrhu modelu městského marketingu jako konceptu strategického rozvoje města Kyjova. Navrhovaný model vychází z analýzy současného stavu rozvoje na základě vlastního dotazníkového šetření a průzkumu a akcentuje realizaci projektů v prioritních oblastech. K jeho vyhodnocení byla použita metoda SWOT analýzy, která byla účinným nástrojem při objektivizaci silných a slabých stránek řešeného problému, a při formulaci souboru doporučení a východisek pro návrh výsledného modelu městského marketingu v Kyjově.
dc.format 54 s., 16 s. obr. příloh.
dc.format.extent 420857
dc.language.iso cs
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Pouze v rámci univerzity
dc.subject komplexní městský marketing cs
dc.subject program rozvoje města cs
dc.subject SWOT analýza cs
dc.subject marketingová strategie cs
dc.subject marketingový mix cs
dc.subject akční plán cs
dc.subject Comprehensive municipal marketing en
dc.subject development of the town program en
dc.subject SWOT analysis en
dc.subject marketing strategy en
dc.subject marketing mix en
dc.subject action plan en
dc.title Model městského marketingu jako koncept strategického rozvoje města Kyjova
dc.title.alternative Municipal marketing model as a strategic development of the town KYJOV
dc.type bakalářská práce cs
dc.date.accepted 2005-06-01
dc.description.abstract-translated The dissertation is engaged in issue of a municipal marketing model proposal as a strategic development of the town KYJOV. Proposed model is based on analysis of current state of development which is based on own questionnaire survey and research and accepts realisation of projects in priority areas. SWOT analysis method have been used for its evaluation and it has been an effective tool at objectivity of strong and weak points of solved problem and also at formulation of the set of recommendations and bases for resulting proposal of the town marketing model in Kyjov.
dc.description.department Vyšší odborná škola ekonomická
dc.thesis.degree-discipline Marketing cs
dc.thesis.degree-discipline Marketing en
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Management and Economics en
dc.thesis.degree-name Bc.
dc.thesis.degree-program Ekonomika a management cs
dc.thesis.degree-program Economics and Management en
dc.identifier.stag 2038
utb.result.grade A


Files in this item

Files Size Format View

There are no files associated with this item.

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account