Model městského marketingu jako koncept strategického rozvoje města Kyjova
Show simple item record
dc.contributor.author |
Navrátil, Petr
|
|
dc.date.accessioned |
2016-06-06T08:32:53Z |
|
dc.date.available |
2016-06-06T08:32:53Z |
|
dc.date.issued |
2005-02-08 |
|
dc.identifier |
Elektronický archiv Knihovny UTB |
|
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10563/36662
|
|
dc.description.abstract |
Práce se zabývá problematikou návrhu modelu městského marketingu jako konceptu strategického rozvoje města Kyjova. Navrhovaný model vychází z analýzy současného stavu rozvoje na základě vlastního dotazníkového šetření a průzkumu a akcentuje realizaci projektů v prioritních oblastech. K jeho vyhodnocení byla použita metoda SWOT analýzy, která byla účinným nástrojem při objektivizaci silných a slabých stránek řešeného problému, a při formulaci souboru doporučení a východisek pro návrh výsledného modelu městského marketingu v Kyjově. |
|
dc.format |
54 s., 16 s. obr. příloh. |
|
dc.format.extent |
420857 |
|
dc.language.iso |
cs |
|
dc.publisher |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně |
|
dc.rights |
Pouze v rámci univerzity |
|
dc.subject |
komplexní městský marketing
|
cs |
dc.subject |
program rozvoje města
|
cs |
dc.subject |
SWOT analýza
|
cs |
dc.subject |
marketingová strategie
|
cs |
dc.subject |
marketingový mix
|
cs |
dc.subject |
akční plán
|
cs |
dc.subject |
Comprehensive municipal marketing
|
en |
dc.subject |
development of the town program
|
en |
dc.subject |
SWOT analysis
|
en |
dc.subject |
marketing strategy
|
en |
dc.subject |
marketing mix
|
en |
dc.subject |
action plan
|
en |
dc.title |
Model městského marketingu jako koncept strategického rozvoje města Kyjova |
|
dc.title.alternative |
Municipal marketing model as a strategic development of the town KYJOV |
|
dc.type |
bakalářská práce |
cs |
dc.date.accepted |
2005-06-01 |
|
dc.description.abstract-translated |
The dissertation is engaged in issue of a municipal marketing model proposal as a strategic development of the town KYJOV. Proposed model is based on analysis of current state of development which is based on own questionnaire survey and research and accepts realisation of projects in priority areas. SWOT analysis method have been used for its evaluation and it has been an effective tool at objectivity of strong and weak points of solved problem and also at formulation of the set of recommendations and bases for resulting proposal of the town marketing model in Kyjov. |
|
dc.description.department |
Vyšší odborná škola ekonomická |
|
dc.thesis.degree-discipline |
Marketing |
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Marketing |
en |
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky |
cs |
dc.thesis.degree-grantor |
Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Management and Economics |
en |
dc.thesis.degree-name |
Bc. |
|
dc.thesis.degree-program |
Ekonomika a management |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Economics and Management |
en |
dc.identifier.stag |
2038
|
|
utb.result.grade |
A |
|
Files in this item
There are no files associated with this item.
|
This item appears in the following Collection(s)
Show simple item record
Search DSpace
Browse
-
All of DSpace
-
This Collection
My Account