Analýza maloobchodního mixu firmy Kyjovjanka

DSpace Repository

Language: English čeština 

Analýza maloobchodního mixu firmy Kyjovjanka

Show simple item record

dc.contributor.author Kropáčová, Jana
dc.date.accessioned 2016-06-06T08:32:52Z
dc.date.available 2016-06-06T08:32:52Z
dc.date.issued 2005-02-08
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/36658
dc.description.abstract Bakalářská práce pojednává o maloobchodním mixu firmy Kyjovjanka, jako významné součásti marketingového pojetí firmy. O maloobchodním mixu v podniku, jehož hlavním předmětem podnikání je maloobchodní prodej vína. Hlavním cílem práce je tento mix důkladně analyzovat a navrhnout opatření vedoucí ke zvýšení efektivnosti prodeje. Práce byla rozdělena na teoretickou a analytickou část, kde jsem se snažila uplatnit své poznatky ze studia i praxe.
dc.format 46 s., 5 s. příloh.
dc.format.extent 432915
dc.language.iso cs
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Pouze v rámci univerzity
dc.subject Maloobchodní mix cs
dc.subject produkt cs
dc.subject služby cs
dc.subject marketingový výzkum cs
dc.subject konkurence cs
dc.subject Retail mix en
dc.subject product en
dc.subject servicies en
dc.subject marketing research en
dc.subject competition en
dc.title Analýza maloobchodního mixu firmy Kyjovjanka
dc.title.alternative The analyze of retail mix of company Kyjovjanka
dc.type bakalářská práce cs
dc.date.accepted 2005-05-30
dc.description.abstract-translated Bachelor´s work is about activity of company Kyjovjanka as important part of marketing strategy of company. It is about retail mixed activity into the company, which main subject of business activity is retail of wine. The main target of this work is the retail activities deeply analyze and purpose measures going to increasing of effectivity of sales. This work consists of teoretical part, an analytic part in which are including my knowledge from university and from my practice.
dc.description.department Vyšší odborná škola ekonomická
dc.thesis.degree-discipline Marketing cs
dc.thesis.degree-discipline Marketing en
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Management and Economics en
dc.thesis.degree-name Bc.
dc.thesis.degree-program Ekonomika a management cs
dc.thesis.degree-program Economics and Management en
dc.identifier.stag 2034
utb.result.grade B


Files in this item

Files Size Format View

There are no files associated with this item.

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account