Internetový obchod a jeho výhody u firmy HP TRONIC Zlín, spol. s r.o
Show simple item record
dc.contributor.author |
Hubíková, Eva
|
|
dc.date.accessioned |
2016-06-06T08:32:51Z |
|
dc.date.available |
2016-06-06T08:32:51Z |
|
dc.date.issued |
2005-02-08 |
|
dc.identifier |
Elektronický archiv Knihovny UTB |
|
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10563/36653
|
|
dc.description.abstract |
Cílem této práce je charakterizovat výhody a nevýhody internetového nákupu. Srovnat internetové stránky firmy HP TRONIC Zlín, spol. s r.o. se stránkami konkurence. Na základě tohoto srovnání vytvořit závěry a doporučit firmě, co by měla zlepšit. Dalším úkolem je ukázat propojení „kamenného'' obchodu s internetovým a charakterizovat jeho výhody. Dále je cílem této bakalářské práce provedení SWOT analýzy, která slouží k identifikaci slabých a silných stránek společnosti, jejich příležitostí a ohrožení na trhu. |
|
dc.format |
47 s. |
|
dc.format.extent |
939288 |
|
dc.language.iso |
cs |
|
dc.publisher |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně |
|
dc.rights |
Pouze v rámci univerzity |
|
dc.subject |
internetový obchod
|
cs |
dc.subject |
HP TRONIC Zlín
|
cs |
dc.subject |
konkurence
|
cs |
dc.subject |
propojení internetového obchodu s "kamenným"
|
cs |
dc.subject |
Štěrboholy
|
cs |
dc.subject |
e-proton
|
cs |
dc.subject |
internet business
|
en |
dc.subject |
HP TRONIC Zlin
|
en |
dc.subject |
competitors
|
en |
dc.subject |
connection between store and Internet
|
en |
dc.subject |
Sterboholy
|
en |
dc.subject |
e-proton
|
en |
dc.title |
Internetový obchod a jeho výhody u firmy HP TRONIC Zlín, spol. s r.o |
|
dc.title.alternative |
Internet business and its advantages in company HP TRONIC Zlin, spol. s r.o |
|
dc.type |
bakalářská práce |
cs |
dc.date.accepted |
2005-05-31 |
|
dc.description.abstract-translated |
My task was to find out some information about HP TRONIC and its Internet business. My main task was to obtain information about the Internet and its benefits and disadvantages, about competitors and their web sites. I found during my research that the services provided by our competitors they are almost same. I compared 4 competitors web sites: mall.cz, eva.cz, obchodni-dum.cz and ElectroHall.cz. Another task was showing the connection between store and Internet. Only one Internet shop Sterboholy operates with this kind of sales. The last part of my Thesis is SWOT analysis of the e-proton. From SWOT analysis company can recognize its strength and weaknesses and its threaten and opportunities. |
|
dc.description.department |
Vyšší odborná škola ekonomická |
|
dc.thesis.degree-discipline |
Marketing |
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Marketing |
en |
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky |
cs |
dc.thesis.degree-grantor |
Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Management and Economics |
en |
dc.thesis.degree-name |
Bc. |
|
dc.thesis.degree-program |
Ekonomika a management |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Economics and Management |
en |
dc.identifier.stag |
2023
|
|
utb.result.grade |
E |
|
Files in this item
There are no files associated with this item.
|
This item appears in the following Collection(s)
Show simple item record
Search DSpace
Browse
-
All of DSpace
-
This Collection
My Account