Internetový obchod a jeho výhody u firmy HP TRONIC Zlín, spol. s r.o

DSpace Repository

Language: English čeština 

Internetový obchod a jeho výhody u firmy HP TRONIC Zlín, spol. s r.o

Show simple item record

dc.contributor.author Hubíková, Eva
dc.date.accessioned 2016-06-06T08:32:51Z
dc.date.available 2016-06-06T08:32:51Z
dc.date.issued 2005-02-08
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/36653
dc.description.abstract Cílem této práce je charakterizovat výhody a nevýhody internetového nákupu. Srovnat internetové stránky firmy HP TRONIC Zlín, spol. s r.o. se stránkami konkurence. Na základě tohoto srovnání vytvořit závěry a doporučit firmě, co by měla zlepšit. Dalším úkolem je ukázat propojení „kamenného'' obchodu s internetovým a charakterizovat jeho výhody. Dále je cílem této bakalářské práce provedení SWOT analýzy, která slouží k identifikaci slabých a silných stránek společnosti, jejich příležitostí a ohrožení na trhu.
dc.format 47 s.
dc.format.extent 939288
dc.language.iso cs
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Pouze v rámci univerzity
dc.subject internetový obchod cs
dc.subject HP TRONIC Zlín cs
dc.subject konkurence cs
dc.subject propojení internetového obchodu s "kamenným" cs
dc.subject Štěrboholy cs
dc.subject e-proton cs
dc.subject internet business en
dc.subject HP TRONIC Zlin en
dc.subject competitors en
dc.subject connection between store and Internet en
dc.subject Sterboholy en
dc.subject e-proton en
dc.title Internetový obchod a jeho výhody u firmy HP TRONIC Zlín, spol. s r.o
dc.title.alternative Internet business and its advantages in company HP TRONIC Zlin, spol. s r.o
dc.type bakalářská práce cs
dc.date.accepted 2005-05-31
dc.description.abstract-translated My task was to find out some information about HP TRONIC and its Internet business. My main task was to obtain information about the Internet and its benefits and disadvantages, about competitors and their web sites. I found during my research that the services provided by our competitors they are almost same. I compared 4 competitors web sites: mall.cz, eva.cz, obchodni-dum.cz and ElectroHall.cz. Another task was showing the connection between store and Internet. Only one Internet shop Sterboholy operates with this kind of sales. The last part of my Thesis is SWOT analysis of the e-proton. From SWOT analysis company can recognize its strength and weaknesses and its threaten and opportunities.
dc.description.department Vyšší odborná škola ekonomická
dc.thesis.degree-discipline Marketing cs
dc.thesis.degree-discipline Marketing en
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Management and Economics en
dc.thesis.degree-name Bc.
dc.thesis.degree-program Ekonomika a management cs
dc.thesis.degree-program Economics and Management en
dc.identifier.stag 2023
utb.result.grade E


Files in this item

Files Size Format View

There are no files associated with this item.

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account