Systém řízení jakosti dle normy ISO 9001:2000 v podniku JAVORNÍK-CZ-PLUS, s.r.o.
Show simple item record
dc.contributor.author |
Barboříková, Zuzana
|
|
dc.date.accessioned |
2016-06-06T08:32:51Z |
|
dc.date.available |
2016-06-06T08:32:51Z |
|
dc.date.issued |
2005-02-08 |
|
dc.identifier |
Elektronický archiv Knihovny UTB |
|
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10563/36648
|
|
dc.description.abstract |
Práce je zaměřena na problematiku fungování systému řízení jakosti ve firmě JAVORNÍK-CZ-PLUS s.r.o. Štítná nad Vláří. Analyzuje současný stav systému řízení jakosti. Popisuje případné střety a problémy s dosavadním fungováním a vedením systému řízení jakosti, což znamená, že představuje celý výrobní proces a analyzuje silné a slabé stránky podniku v tomto řízení. Snaží se dokázat, že navrhnutá opatření k nápravě jsou reálně uskutečnitelná a pokouší se přesvědčit odpovědné pracovníky, aby tato opatření vzala v úvahu při sjednávání nápravných opatření. |
|
dc.format |
46 s., 18 s. obr. příloh |
|
dc.format.extent |
349635 |
|
dc.language.iso |
cs |
|
dc.publisher |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně |
|
dc.rights |
Bez omezení |
|
dc.subject |
systém řízení jakosti
|
cs |
dc.subject |
ISO norma 9001:2000
|
cs |
dc.subject |
certifikace
|
cs |
dc.subject |
proces výroby
|
cs |
dc.subject |
audit
|
cs |
dc.subject |
politika a cíle jakosti
|
cs |
dc.subject |
system quality management
|
en |
dc.subject |
ISO 9001:2000 standard
|
en |
dc.subject |
certification
|
en |
dc.subject |
process of manufacture
|
en |
dc.subject |
audit
|
en |
dc.subject |
policy and quality goes
|
en |
dc.title |
Systém řízení jakosti dle normy ISO 9001:2000 v podniku JAVORNÍK-CZ-PLUS, s.r.o. |
|
dc.title.alternative |
Management quality system according to ISO 9001:2000 standard in firm JAVORNÍK-CZ-PLUS, L.t.d |
|
dc.type |
bakalářská práce |
cs |
dc.date.accepted |
2005-05-31 |
|
dc.description.abstract-translated |
The work is focused on problems of behaviour the management system of quality in firm JAVORNÍK-CZ-PLUS L.t.d. Štítná nad Vláří. It analyzes the status quo of management system. It describes pertinent concurrence and problems with present behaviour and leading of system quality management, which entail, that it presents whole industrial process and it analyzes strong and weak sites of company in this proceeding.Weak sites of company in this proceeding. It tries to prove, that drafted procurations to remedy are real pursuable and it reaches up with persuade responsible workers to take this procuration into account at conclusion of corrective procurations. |
|
dc.description.department |
Vyšší odborná škola ekonomická |
|
dc.thesis.degree-discipline |
Marketing |
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Marketing |
en |
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky |
cs |
dc.thesis.degree-grantor |
Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Management and Economics |
en |
dc.thesis.degree-name |
Bc. |
|
dc.thesis.degree-program |
Ekonomika a management |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Economics and Management |
en |
dc.identifier.stag |
2006
|
|
utb.result.grade |
C |
|
Files in this item
There are no files associated with this item.
|
This item appears in the following Collection(s)
Show simple item record
Search DSpace
Browse
-
All of DSpace
-
This Collection
My Account